• mmagica

Just det, vad ger ni i morgongåva?

Kom på en sak, ska ni ger er partner en morgongåva? Vad ger ni?? Behöver uppslag...

(17 dagar kvar...)

• Svar på tråden Just det, vad ger ni i morgongåva?
  • Burre Präst

Jag gav min fru en flaska Mackmyra. Fast den fick hon inte på morgonen efter utan kvällen före när vi hade grillfest med släkten. Den var uppskattad!

• mmagica

Burre: Förlåt en oinvigd, men vad är Mackmyra?

• Aleta

Mackmyra = Svensk Whiskey!

Jag gav min ett halsband med barnens namn på från Älskade Barn.
    Han använde inte halsband förut, men jag tänkte som så att om han inte gillar det så kan han ju ge det i present till barnen i sin tur.
    Han har på sig det i princip varje dag!

• grabbarna

jag har precis varit iväg och köpt en sovsäck till mig själv och en till yngsta som sambon ska få..han tjatar nämligen om att vi ska tälta men jag har lyckats avstyra det hela med anledning av att vi har för lite sovsäckar..lite udda present men jag är tämligen säker på att han kommer uppskatta den

• Korfu

Jag precis beställt ett par märkes solglasögon på nätet.... Hoppas han kommer gilla dem. Tycker nämligen det är dags att han skippar hans gamla som kostade 5 euro på semesterresan....Något plastiga!

• lillaj

Ett helt fantastiskt fint album med secret boxbilder, jag kommer bli tyvungen att tjuvkika lite i det då och då. Är väldigt nöjd, inte bara med bilderna utan med albumet och själva upplägget! Ser så fram emot att få överlämna detta till min man!

• Hedebris

jag frågade min kille om han har tänkt på morgongåva..

han svarade: vad är det...

så jag tror jag skippar det med

• lillaj
    Hedebris skrev 2008-07-31 16:02:56 följande:
    jag frågade min kille om han har tänkt på morgongåva..han svarade: vad är det... så jag tror jag skippar det med
  • Humlanhubbe

en upplevelse av det äventyrliga slaget ska jag ge min blivande..

• josefinelinden

min får ett mörkblått armband i läder från Calvin Klein med ett silverspänne. Lite finare än alla trasarmband vi samlar på oss på våra asienresor jämnt tänkte jag:)

själv önskar jag mig en bäbis i present;)

Svar på tråden Just det, vad ger ni i morgongåva?