• mosklubba

Så är äntligen även jag fru :-)

Ja i lördags lyckades även vi att bli äkta makar...

Det var en superlyckad dag. Dock var jag så nervös att jag tyvärr inte minns allt glasklart i kyrkan, men någon vänlig själ har filmat det så jag ska snart få återuppleva det

Det enda "missödet" var att allt gick så fort i kyrkan att vi inte förstod att det var dax för utmarchen, när vi väl börjat gå ut och närmar oss skrubben där vi ska gömma oss hör jag prästen säga "frun går på fel sida".... Jag gick ut på samma sida som vi gick in, jaja vi blev gifta ändå

Festen var riktig lyckad och vi var kvar till kl 6 på söndag morgon, så det är frst nu jag börjar återhämta mig något.

Finns lite bilder att kika på.

Lycka till alla blivande fruar och grattis ni som redan gift er

• Svar på tråden Så är äntligen även jag fru :-)
  • Mi och Nez

Vad vackra ni var. stort grattis!

• HurraViSkaGiftaOss

Grattis vad härligt

• Pienaar

Grattis! Vilka fina bilder

• Sosofofia

Grattis!
    Ni var såååå fina.

• lillaj

Grattis grattis! Såg att ni bor rätt nära! Hur funkade det med en ettåring på bröllopet? Vi har en son som är 1,2 när vi gifter oss.

• Brud28

Grattis!
    Ni var jätte fina!

• mosklubba

Tack vad ni är söta
    lillaj
    Barnen var hur duktiga som helst. Minstingen höll pappa i handen när vi tågade in, sen stod hon vid syskonen under hela vigseln.

Synd bara att det kändes som som dagen tog slut allt för fort, satt i söndags eftermiddag, tittade på klänningen och tänkte jaha det var det. Allt jobb man lagt ner o så är det bara över så där. Men jag är supernöjd, utan allt arbetet hade det ju inte blivit lika bra.

• Bride in England

Grattis! Superfina! Visste inte att det fanns ett "fel" satt att ga ut pa men man lar sig nagot nytt varje dag!

• vintergården

Grattis o fina bilder
    Lycka till

• Duchess

Är det fel att gå ut och in på samma sida? Det gjorde jag. Hade ingen aning om att man förväntades byta sida.

Nåja, vi blev också gifta...

mosklubba skrev 2008-07-30 22:49:34 följande:
    Det enda "missödet" var att allt gick så fort i kyrkan att vi inte förstod att det var dax för utmarchen, när vi väl börjat gå ut och närmar oss skrubben där vi ska gömma oss hör jag prästen säga "frun går på fel sida".... Jag gick ut på samma sida som vi gick in, jaja vi blev gifta ändå
  • lillaj

Hehe, jag lärde mig det i tisdags när vi träffade vår präst att man vänder om när man går ut men jag kan så gott som garantera att jag glömmer detta Men, som ni andra skriver, vad gör väl det för gift blir man ju alla fall!!!

Duchess skrev 2008-07-31 14:51:51 följande:
    Är det fel att gå ut och in på samma sida? Det gjorde jag. Hade ingen aning om att man förväntades byta sida. Nåja, vi blev också gifta...
  • gusjma

Jag trodde att man INTE skulle byta sida, utan gå ut på samma sida som man kom in... Den kanske inte är skriven i sten den där regeln...

• HelenaOlivia

Grattis!! Ni var superfiiina! Verkligen vacker klänning!!

• matildaochniklas

Åå, va fina ni var! Grattis!

Svar på tråden Så är äntligen även jag fru :-)