Hej smockan!
Jag har världens bästa tips till dig!
Jag gifte mig i juli förra året och då åkte vi på en två-veckors bröllopsresa till paradisön Aruba. Aruba ligger i västindien och ett uhelt nderbart resmål. Vi bodde på ett hotell som heter bucuti - det var det absolut finaste och lyxigaste hotell jag någonsinn bott på! Det var snyggt, fräscht och modernt inrett. Hotellet är dessutom till för par och "honeymoners" så hotellet är verkligen anpassat för en romantisk semester för två. På det här hotellet får man inte boka in barn. Jag älskar verkligen barn, men när man vill njuta av sin smekmånad så var det helt underbart att slippa höra skrikande barn eller lekande, springande, tjutande barn på såväl hotellet som på stranden.
Hotellet ligger precis vid stranden och där är det glest mellan de fina stråparasollen så man får lugn och ro. Dessutom har du service hela dagen. Bara sätt upp en flagga i sanden så kommer en kypare springande och du kan beställa mat, dryck, eller en läskande drink som du får serverad direkt på stranden där du sitter och njuter i din solstol! Det finns många aktiviteter man kan åka på om man vill, vi gjorde t.ex. en snorklingtur, man kan också hyra fyrhjulingar, göra en "sweetheart cruse" eller "sunset cruse" eller något annat roligt.
Maten på Aruba är helt underbar och runt omkring hotellet finns många lyxiga och romantiska restauranger som jag gärna tipsar dig om om du är intresserad!
De andra tipsen du har fått låter också jättebra, men det som är bra med mitt tips är att jag verkligen VARIT där. Så jag vet vad jag talar om!
Fråga gärna om du vill veta mer.
Och om du vill se bilder så kan du bara uppge mailen så kan jag maila över.