vädret på lördag
vi som gifter oss på lördag än så länge ser det ut att vara regn lördag em hoppas de har fel det kan väl regna på morgonen istället. hur går det för er tjejer?
vi som gifter oss på lördag än så länge ser det ut att vara regn lördag em hoppas de har fel det kan väl regna på morgonen istället. hur går det för er tjejer?
Om du läser i första inlägget så står det där att det var strålande fint väder med mkt värme som gjorde fotograferingen mycket lyckad.
Aha
kan ni inte fota er i festlokalen.. det är vår plan B
Här ska det vara skurar, moln med sol och 18gr på e m. Vill inte gärna ha regn men skönt om det inte blir som de senaste dagarna så smälter vi bort.
Är optimist än så länge .
tack jag känner mycket mer positiv nu det regnar säkert inte hela dagen så det löser sig nog! hoppas det går bra för ni andra
det sägs väl att regn i brudslöjan bringar tur
Precis som Gustafmatilda foreslar, sa ska vi inhandla ett stort, vitt paraply (man ska tydligen inte ha ett svart da det skymmer ljuset) och har fragat var fotograf ifall han kan fota i regn. Han sa att det gar fint, sa nu behover jag inte oroa mig lika mycket for om det regnar. Vi spenderar anda mest tid inomhus. Gifter oss helgen efter denna, i England, sa har ingen aning om hur vadret kommer att bli an. Men lat inte vadret forstora er dag!!! Jag forestaller mig att det blir regn sa jag inte blir besviken. Lycka till!
Det stämmer, min pappa är naturfotograf och hävdar alltid att det inte får vara för fint väder om man ska fota ute .
Jag tror även att det blir super fina bilder i regn.. blir mer "naturtroget" då finns ett talesätt som jag personligen kommer att ta tillvara på vår stora dag
Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder
Jag har t om köpt vita gummistövlar om det skulle bli regn *Asg*
Jag håller tummarna för att alla kommer få lite solsken på lördag. Två av mina vänner gifter sig då...
Kolla vädret igen! Idag kollade jag och då ska det vara molnigt men inget regn i eslöv. Tidigare har de lovat regn. Vi håller tummarna. Kram på er.
Bride in England skrev 2008-07-29 17:27:37 följande:
Hej vi gifter oss också i morgon, läste på SMHI precis att det ska vara molnigt men uppehållsväder mitt på dagen iaf :) Så förhoppningsvis kan vi fota utomhus, plan B är att fota på hotellet där vi ska spendera bröllopsnatten sedan, fotografen sa att det fanns fina rum och fin utsikt högst upp :) Hon hade fotat där tidigare. Lycka till alla i morgon!!
Förra sommaren på ett bröllop som jag var gäst på, var det 13 grader och ösregn, fotografen lade ut ett stort vitt lakan som sedan bruden stod på under fotograferingen, man kan vika in yttersta delarna av lakanet så att det inte syns, men skyddar klänningen jättebra från att bli blöt och smutsig. Ska definitivt ha det som back up plan den 13 september då det är min tur:)
det regnar i eslöv idag....
det är perfekt väder i malmö :)
Det regnar i vänersborg men jaja vädret kan man ju inte styra över
Vädret blev helt perfekt!!!!!!! Hoppas det blev så för alla er andra osså!!! KRAM
Vädret blev skitbra. Spöregnet skrämde oss på f m men under hela bröllopet hade vi uppehåll och ca 16gr så ingen behövde svettas i sin kostym .