• nufruandersson

tips på vad vi kan göra på

möhippan snälla hjälp min bästa vän ska få en möhippa jag har inte fixat den utan hennes andra nära vän.
    vi behöver nu tips som kan göras den dagen .
    inte för dyra tips eller elaka saker.
    vi ska vara i gävle hippan kommer starta på dagen sluta på kvällen med middag .

• Svar på tråden tips på vad vi kan göra på
  • Aleta

Vad tycker hon om att göra?
    Är hon duktig på något speciellt?

Vi hade t ex en tjej som var jätteduktig på att sy. Hon fick en halvtimme på sig att sy ett par kalsonger till sin blivande...utanför skyltfönstret till en symaskinsbutik (hade det regnat så hade hon fått sitta inne i butiken. De ställde upp med maskin och de sålde tyger, så hon fick välja själv. Vi gav henne en hundring att handla för.

Jag tycker att det är roligast när något bygger på vad bruden tycker om eller kan istället för att plocka saker helt i luften.

Kontakta en bilverkstad och be att hon får byta olja eller något om hon inte är så van vid det.

Binda en egen bukett hos en florist.

En sånglektion eller om hon spelar något, en lektion med det instrumentet. Eller varför inte en teaterlektion?

Dreja krukor.

"Fångarna på fortet" verkar finnas i Valbo www.alborgen.nu/

Furuvik finns ju också. Jag vet inte om de har några program att erbjuda, men Kolmården har flera grejer t ex simma bland hajar.

• sussiq2

på min möhippa fick jag choklad massage först sedan fick jag klä ut mig med lila peruk rosa tyll kjöl... sedan picnic på stora scenen i en tom park (typiskt nog kom parkvandrings tåget när vi satt där) då fick jag en antecknings bok som en kompis som scrappar hade pyntat där jag skulle samlar tips om hur man håller kärleken vid liv och en midje väska med kondomer att sälja så det var bara att sälja sedan fick jag rita porträtt på stan av folk som gick förbi för 25:- styck det var bilutställning så fullt med folk! dessutom fick jag lära mig dansa vals efter tjejerna hade snackat med han som hade hand om bilutställning så han ropade i mikrofon efter folk som kunde lära mig. sedan var det tivoli som var istan och middag hoss en av tjejerna sedan fest lekar och sedan ute kväll på festivalen som var i stan! hoppas du kan får lite inspiration av detta kram

• nufruandersson

tack för tipsen ,simma bland hajarna ja det tjatade hon om när hon var yngre varför inte den iden tack så mycket

Svar på tråden tips på vad vi kan göra på