• lillaj

Svensexa för min blivande

Nu i morse var det dags för min blivande att få sin svensexa. För en stund sen ringde det på och först kom min kompis kille in och sen följde en hel drös till så jag tror nästan alla hans kompisar och bröder blev med!! Jätteroligt tycker jag, dels att så många valde att komma och sen att dem förhoppningsvis ordnat en rolig dag för honom
    Det ska bli spännande när han kommr hem i kväll och höra hur dem haft! Hoppas dem inte är alltför elaka för han har ju varit och är fortfarande halvförkyld. Men det såg ut som att det kunde bli en svettig förmidddag för det är ju jättevarmt ute och sen hade alla "sportkläder" på sig

• Svar på tråden Svensexa för min blivande
  • grabbarna

oj så tidigt dom kom..sambon var iväg igår och då hade dom först varit och gått en äventysrbana som är 8 meter upp i luften bland träd och en specialare för honom 18 m upp där han sedan skulle firas ner..det hade varit mkt uppskattat av alla sånt är kul när alla kan vara med

• IsaacsMamma

Dom ska ha svensexa för min gubbe idag, först skulle han få köra corvette upp till sthlm och sen ska dom gå på grönan och ha 5-kamp och sånt . Är ju pridefestivalen idag med så han är lite orolig att dom hittat på nått bus att han ska gå med i den i väldigt lite kläder eller liknande och ikväll skulle det nog bli utgång på krogen!

• lillaj

Dem blir nog sena misstänker jag och själv sitter jag med en ansiktsmask och ett glas rött. Sonen är nattad och jag sitter här och funderar på det sista små frågetecknen inför vårt bröllop, ganska behagligt faktiskt

Svar på tråden Svensexa för min blivande