• IdaÄlskarLennart

hjälp mig !

Det här hör verkligen inte hit kanske, men tänkte be om er hjälp i alla fall.

Jag har en kill-kompis som tattuerar. Han kan ingenting om att göra hemsifor eller liknande så nu undrar jag om någon här vet ett bra ställe där man kan göra en gratis hemsida där man kan ha fotoalbum och liknande.. ungefär som en sån här sida --> tallhed.weddingannouncer.com/ men inte i bröllopssyfte.. fattar ni?

• Svar på tråden hjälp mig !
  • IdaÄlskarLennart

....puffar upp....

• sussa84

tror jag hört nån reklam på radion om att aftonbladet har så man kan göra gratis hemsidor, går på bara 4 minuter enligt reklamen..

• IdaÄlskarLennart

okej.. ska kolla upp det..

• gottelina

123minsida.se Detta är inte helt gratis men mycket enkelt och billigt. En gratisgrej är Angelfire (Googla det) men det är reklamfinansierat så det blir en massa pop up´s på sidan.

• IdaÄlskarLennart

fattar ingenting om den sidan? :/ vad ska man göra för att ta sig vidare :S

impala58 skrev 2008-07-24 11:39:56 följande:
    www.freeweb.com har också gratis hemsidor. Det är ungefär som att skriva i word där...
  • IdaÄlskarLennart

....Puffar upp....
    Vill ha fler förslag

• Zsarah

man kan ladda ner färdiga hemside mallar och fylla i sen reserverar man en internet adress till den.

• IdaÄlskarLennart

...puffar upp...
    ..Fler förslag..

• fjutjur brajd

Annars kanske det kan vara värt att betala lite för att få en proffsig hemsida, utan reklam och sånt, och med en egen domän... Det ger ju ett lite seriösare intryck, tycker i alla fall jag.

• IdaÄlskarLennart

jo, de är ju sant, men till att brja med så får en gratissida duga :)
    fjutjur brajd skrev 2008-07-27 13:31:44 följande:

Annars kanske det kan vara värt att betala lite för att få en proffsig hemsida, utan reklam och sånt, och med en egen domän... Det ger ju ett lite seriösare intryck, tycker i alla fall jag.
Svar på tråden hjälp mig !