• MIM

Mina Vänner bok till bröllopet?

Hej på er!
    Jag har hört talas om att det finns en bok som är som en Mina Vänner bok men för bröllop. Är det någon som vet vad det står för frågor i den och var man kan få tag i den. Jag tror att jag har sett att man kan beställa den men då vill man ju först veta vad det är för frågor för gästerna att svara på.
    Tycker det verkar vara en kul idé, som en utvecklad gästbok där gästerna liksom måste skriva lite mer om sig själva...

Tackar ödmjukast för alla upplysningar....
    MIM

• Svar på tråden Mina Vänner bok till bröllopet?
  • Ellte

Jag tror den finns på Designtorget

• Frk I

Japp, den finns på designtorget. Tror att den kostar 235 kr. Boken är väldigt fin och ställer många roliga frågor som ens släkt o vänner får svara på, helt klart en kul grej att ha kvar.

• MIM

Finns det någon som har koll på frågorna efterson jag inte kan ta mig till designtorget. Jag hade tänkt beställa boken men vill då veta lite om frågorna
    MIM

• Kei

Hej,

Bröllopsboken - "En fyll-i-bok för gästerna" är toppenkul, jag fick den av ett par vänner till bröllopet. Den innehåller t ex
    Så skulle jag vilja beskriva brudparte med tre ord
    Roliga händelser under dagen
    Ett minne från möhippan/svenssexan
    Vad jag tror kommer att hände de närmaste åren
    Några ord till brudparet

Finns på Designtorget, ca 250 kronor tror jag

• serendipity

Tycker oxå att det är en kul idé men de 2 bröllop jag varit på som haft exakt den boken har brudparet varit ganska missnöja efteråt. Det är MYCKET tidskrävande att fylla i boken så mindre än hälften av gästerna hade bemödat sej.

• brunetten

Jag tycker inte den var så rolig. Å andra sidan behöver de som fyller i den inte fundera så mycket på vad de ska skriva som om man har en gästbok med tomma sidor. Det fanns frågor om personen som skrev, hur man kände brudparet, man skulle fylla i roliga minnen från möhippa/svensexa mm.

• MIM

Ja, det kan ju vara ett problem att det tar lång tid att fylla i.... Kanske man skulle göra egna blad att lägga under tallriken så har gästerna hela middagen på sig att fylla i. Och man behöver ju inte ha så många frågor. Jag får nog ta mig en extra funderare.

Är det någon som vet hur många gäster som ryms i boken?

MIM

• 4ever yours

MIM,

Det låter ju sååå kul!! Vet du om man kan beställa den via deras webbsida?

• MIM

Jag kan inte hitta den på deras sida men det är möjligt att det går att kontakta dem.

Jag såg den på akademibokhandeln i jönköping också så kansk finns den i akademibokhandelns sortiment???

MIM

• serendipity

MIM - Att göra egna blad och lägga ut till varje gäst är ju ett jättebra förslag, för då blir inte tillgången till boken en flaskhals.

Svar på tråden Mina Vänner bok till bröllopet?