• Bröllop 2008

Bordsplaceringsmallen

Hejsan, sitter här och gör vår bordsplacering. Är det någon som har använt sig av BT's mall och förstorat den?
    Tänkte om ngn har förstorat den och satt upp den där fördrinken ska drickas. Blir den bra uppförstorad eller blir den grynig och suddig?

Va svamligt det blev, hoppas ni förstår vad jag menar

• Svar på tråden Bordsplaceringsmallen
  • jagskallgiftamig

Jag vill också gärna veta!
    (Men tipsar samtidigt om den andra kända bröllopshemsidans bordsplaceringsverktyg - tycker att det är bättre! Vet dock inte heller hur den blir när man skriver ut - har inte kommit så långt i min planering ännu!)

• Troll1
    jagskallgiftamig skrev 2008-07-23 11:57:50 följande:
    Jag vill också gärna veta!(Men tipsar samtidigt om den andra kända bröllopshemsidans bordsplaceringsverktyg - tycker att det är bättre! Vet dock inte heller hur den blir när man skriver ut - har inte kommit så långt i min planering ännu!)
    Hmm, vilken är det. Har du länk?
  • Dolliver

Jag har försökt förstora vår bordsplacering, men det blev bara jättegryningt - har provat i word, paint och adobe. Provade också att ta en printscreen men då blev det ännu värre...
    Har fortf inte kommit underfund med hur man får bordsplaceringen förstorad så jag gjorde en helt egen i word - blev t.o.m snyggare då jag kunde få samma typsnitt som jag har på allt annat!

• Troll1
    Jo, jag var där nu. Det funkade inget vidare när vi har rektangulära bord för 10 personer där de ska sitta runt om.
  • Troll1
    Dolliver skrev 2008-07-23 12:20:59 följande:
    Jag har försökt förstora vår bordsplacering, men det blev bara jättegryningt - har provat i word, paint och adobe. Provade också att ta en printscreen men då blev det ännu värre... Har fortf inte kommit underfund med hur man får bordsplaceringen förstorad så jag gjorde en helt egen i word - blev t.o.m snyggare då jag kunde få samma typsnitt som jag har på allt annat!
    Hur gjorde du i word?
  • Dolliver

Min egen bordsplacering gjorde jag genom att sätta ut en massa tabbar och sen alla namnen på rader där borden skulle vara, sist av allt gjorde jag rektanglarna som skulle vara borden - om jag får din mailadress kan jag skicka exemplet - är urusel på att förklara bra!

Svar på tråden Bordsplaceringsmallen