• 08agusti08

Jag har blivit hippad :-D

Jag har blivit hippad
    Jag har aldrig haft så roligt , och snacka om att jag blev lurad av min stora syster....

Dagen då Emma blev en vuxen kvinna (packad som aldrig):
    Jag och min syster va och köpte det sista till bordsdukningen på ikea .. Hon va tvungen och va hemma till 5 för "läkaren" skulle ringa!!! Efter 1 timme kommer min kära syster och vännina inhoppandes i lägenheten... Dom sätter på mig en ögonbindelse och tar av mig mina kläder och sätter på mig nya vackra kläder, hahahah va as ful men cool... hahahaha
    sen så kommer min kära lilla mamma , jag vart sååå glad att hon va me... Sen så fick jag gå runt i mina nya kläder och ögonbindelse, kommer fram till ett ställe som stinker skit... Dom tar av mig ögonbindelsen och jag ser att jag ser utt som en vit tina turner med rosa peruk, hahaha och jag som aldrig har suttit bakom en ratt ska köra go car men jag kom 2a av 4a körande... vinnaren har körkort så det va fusk sen så åker vi vidare till lilljeholmen tar tunnelbannan till mariatorget och där börjar mina uppdrag... Det ända jag fick dricka va ticilla eftersom jag ÄLSKAR det blir indragen på gröna jägaren och sk asjunga kareoke, jag rockade fett.... hahaha sen så va jag väl hemma vid 4 på morgonen dyngrak... hahaha ....
    Tack kära Mamma Storasyster Anna , mina två vänner Linda och Jilly!!!! Super lyckad kväll/natt det va hundra år sedan jag hade så kul... tyvär va det många av vännerna som inte kunde lr vill ekomma men jag hade såå otroligt roligt med dom jag hade runt mig...

kommer lägga in bilder på min möhippa i mitt galleri sen hoppas ni tycker jag ser lika róligut som jag hade

kram på er alla

• Svar på tråden Jag har blivit hippad :-D
  • Lillsnufflan

Kul! Jag hoppas att jag blir lika nöjd med min hippa (även om min tärna/syster envist påstår att jag inte får ågon, men jag vet ju att hon ljuger...)

• aikidoaasa

Låter som att du hade en väldigt trevlig dag!

• 08agusti08

tack jag hade super trevligt... lycka till på eran hippa
    kram kram

• Tavi

Gud vad kul att det gick bra!
    Min dag var oxå helt underbar!!!
    Sicka Vänner!"!!!

Svar på tråden Jag har blivit hippad :-D