• Nalle Puh 40

Bröllopsnatten

Hur ska ni tillbringa bröllopsnatten?

Vad betalar ni och vad ingår?

Hur tidigt bokade ni?

• Svar på tråden Bröllopsnatten
  • Tooticki

Vi tillbringade den i en sjöstuga tillhörande Hällsnäs Konferens & Affärsklubb (utanför Göteborg). En underbar stuga, nyrenoverad, med trädäck utanför som gick ut över sjön. Där hade de förberett med kallskuret och lyxiga tillbehör (bröd, kex, dessertostar, frukt, grönsaker etc), våra vänner hade i hemlighet ringt och bett dem VIP:a oss så det fanns en flaska champagne, chokladpraliner och rosenblad på sängen. Dagen efter åtnjöt vi en lyxig frukostbuffé. 3600 kr kostade det.

• Nalle Puh 40
    Hedebris skrev 2008-07-18 10:07:19 följande:
    vi tänkte lämna festen vid 22-tiden... :) tycker visst.. man betalar en massa för festen... men jag vill umgås på ett romantiskt sätt med min nya make den kvällen/natten
    Ja, det är ju bara en gång i livet oxå och vi ska oxå avrunda tidigt så vi hinner med lite mys oxå...
  • Hedebris

man måste ju orka att sexa till det :D

• Tooticki

Just det, glömde skriva; vi lämnade festen kl 20.00 så kunde verkligen njuta av både mat, presenter och varandra

• 20080802

Måste man??? *skrattar* Tänk vad olika man kan se det! Festen är definitivt once in a lifetime men en romantisk natt hoppas jag att vi kan få till vid fler tillfällen.

Hedebris skrev 2008-07-18 10:09:26 följande:
    man måste ju orka att sexa till det :D
  • Hedebris

men vårt bröllop börjar iof 13.00
    sen börjar minglet redan 14.00

så vi hinner med en hel del festande ändå

• Tx2

Hoppas på att vi lyxar till det dagen/natten efter då man kanske orkar njuta av allt när man checkar in på ett lite dyrare ställe. Känns lite trista att åka iväg mitt i natten och betala en massa och sedan inte kunna utnyttja det till max. Vill festa och umgås med alla som är på festen för "vår" skull. Romantiska kan vi vara vid fler tillfällen

• chamor

Vi ska bo i en gammal hälsingegård från 1700 talet Passar vårt tema

• 080809

VAddå bröllopesnatt!

Vi ska festa tills solen går upp! Har abbonerat hela stället i två dagar!!

• 3Jane

Vi har bokat en jättefin minisvit med bubbelpool på rummet i 2 dagar. Nyrenoverad i gammal stil, går i vitt, grått och rosa med utsikt över Siljan i Dalarna.

Ca 1200kr/natt och person

• Pumpkin

Vi bodde kvar på feststället i ett vanligt hotellrum på bröllopsnatten (morgonen egentligen ) och sen natten efter hade vi bokat in oss på lyxigt hotell inne i Stockholm med vickning och vin på kvällen och champagnefrukost på morgonen. Sen utcheckning. En present och massa choklad väntade på rummet också Pris 3295kr.

• Pumpkin

Kan säga att det där med sexande var helt uteslutet efter festen Det fick vänta till lyxnatten faktiskt.

• idunoas

Vi ska ta in på ett lyxigare hotell på natten. När det blir vet man inte. Ska festa så länge som möjligt med alla som är där för vår skull. Något hinnar man väl med på kvällen. Annars är det mysigt på morgonen men.

Svar på tråden Bröllopsnatten