• Miss Blue

Hur ändrar man färgen på borden i bordsplaceringsverktyget?????

Hej!
    Är det någon vänlig själ som kan berätta hur man ändrar färgen på borden i bordsplaceringen? Nu är de ju grå och jag kan inte färgkoderna (ex 77777) tillräckligt bra för att kunna ändra...
    Jag skulle vilja ha ljusblått HJÄLP!!!!

• Svar på tråden Hur ändrar man färgen på borden i bordsplaceringsverktyget?????
  • Bröllop 2008

Jag blir galen på bordspalceringen, Miss Blue - hur skriver du namnen på borsplaceringen? Jag har borden i 4st tungor och när jag skriver namnen går de ihop över varandra.. Skriver du bara förnamn eller både för och efternamn?

Använder du dig av bröllopsguidens placering eller BT's?

• Miss Blue

Jag har bara skrivit förnamnen, på de som heter likadant har jag bara lagt till första bokstaven på efternamnet (Daniel A tex). Jag har gjort bordsplacering både på BT och BG men den på BG vet jag inte hur jag ska spara ner så jag kan lägga in det i festprogrammet, som är i word....
    Så jag gjorde ett till i BT´s och det blev bra (TILL SLUT!)
    Vi är ju inte så många, 33st, så vi får bara ett U-bord...

• Bröllop 2008

okej tack, jag ska försöka med bara förnamnen, det ser dock jätte konstigt ut.. men man tycker det borde vara många som har använt E borden.. Tack tack

• Pumpkin

Jag hade E-bord med tre tungor och jag skrev bara förnamnen direkt, tänkte aldrig på att ha med efternamnen. Dock ändrade jag alla namn till siffror sen och skrev namnen i festprogrammet.

• Bröllop 2008

Perfekt, Tack. Jag ska kolla hur det blir med bara förnamnen. I festhäftet har vi också satt bara siffror och sen namnen.

Svar på tråden Hur ändrar man färgen på borden i bordsplaceringsverktyget?????