Ångermanlandsbrudar!
Någon intresserad av Brudträff?
Mejla: sorgebarn72@hotmail.com
Någon intresserad av Brudträff?
Mejla: sorgebarn72@hotmail.com
Roligt Myy att du vill vara med!
15 juni är ok med mig med. Vad säger Lill Anna & KCsMama & Myy om det datumet?
Jag känner inte till H-sand så bra men KCsMama kanske vet något bra ställe? Jag föreslog H-sand för att det blir mittemallan för de flesta.
(Kan å andra sidan hämta upp 4 pers i H-sand, om ni vill vara hemma hos oss i Klockestrand.)
15 juni, funkar för mig med! Klockestrand vet jag ju vart det är. Härnösand hittar jag väl till fängelset... inte för att jag har varit där ;)
Okej, nu skärper jag mig! Jag kan lätt ta mig neråt i alla fall.
Flyttar upp! CKsMama o Lill Anna - 15 juni ok?
Jag kan tyvärr inte komma =( Min sambo jobbar och jag känner mig inte redo att lämna iväg vår dotter. Skulle själv känna att jag inte kunde njuta av träffen riktigt om jag måste springa efter Casey _hela_ tiden!
Men ni måste hitta på detta fler ggr under sommaren =)
Kramar
Vad tråkigt att du inte kan komma, KCsMama! Hade varit trevligt med sällskap i bilen. Vi får försöka igen senare i sommar!
Ser fram emot att träffa er alla!
/Alli
Skall vi bestämma oss för 15 juni?
Det tycker jag låter jättebra!
Oj.. Kan tyvärr inte komma.. Är redan bjuden på födelsedagskalas den dagen.. :/
Hakar upp mig ;)
15 juni är perfekt för mig, nästan den enda helgen jag kan. Synd att inte alla kan, men jag tror inte man kan komma ifrån det.
Eftersom min vistelse på BT varit rätt sporadisk senaste tiden så skulle jag tycka att det vore roligt om ni berättade lite om er själva. När och var ni ska gifta er och så...
Har ni BT-sidor?? Ni hittar oss under Eleonora och Mats 1 juni 2002.
Liten info till Myy (och er andra förstås :))
Bor i Sundsvall med sambo och son. Gifter oss 30:e augusti i Selångers kyrka.
Har tyvärr ingen BT-sida, har inte blivit av att fixa någon.
/Alli