• Pumpkin

Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Redan gifta:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

Näst på tur:

080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin

Godmorgon! Eller ja, godmiddag antar jag att det är, men helt ärligt så vaknade jag precis just nu. Helt galet, vet inte hur många år sen det var som jag sov så länge Kroppen måste verkligen ha varit helt slut... Var visserligen uppe till 2 i natt, men ändå liksom. Jaja, nu är jag vaken och ska äta frukost i alla fall

Anja: Har du lyckats titta på bilderna än? Det kanske du har och har sagt det, i så fall ber jag om ursäkt för att jag är så glömsk Hur som helst, om du INTE har sett bilderna än så är krypteringen borttagen, så nu ska det vara enklare att gå in där. Bara lasernet.homelinux.org/foto.

sommarbrud: Trist att ni inte har fått några bra bilder än Men det droppar nog in snart! Ni har ju inte varit gifta så länge än

Snitte: Hade du VIGSELringen på dig när du gick in i kyrkan?

Hoppas KKC och Englali har en riktigt underbar dag, här i 08-området verkar det vara helt OK väder i alla fall

• Anettan73

Hej på er. Lycka till alla som gifter sig denna helgen.

Jag har lagt in fler bilder på FB.

• sommarbrud 080802

Anettan:Vad heter du på Facebook?

Pumpkin: De har du rätt i. Vi har ju inte varit gifta så länge. Men ändå så vill man se en masa bilder ju.

• Pumpkin

Anettan: Jättefina bilder

sommarbrud: Ja men det är klart att man är otålig! Vi har sett massor av bilder och ändå vill jag ha fleeeer!

• furillen

eller hur?
    har blivit lätt beroende av att kolla på våra bröllopsbilder!
    åh vad jag längtar efter att få fotografens!

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

nix hade inte lyckats se dem. SUPERFINA foton

Åh så fina de är... förstår att du är nöjd. Du var ju bara så otroligt vacker i din fina klänning. Gillade kindpussen jättemycket

• Anja 19 juli 2008

jag har mina ringar i den ordning de kommit på. Förlovningringen innerst o vigselringen ytterst Med mina ringar blir det finast så. Men om jag haft en sten i mitten lixom, solitär, så hade jag nog haft den innerst.

• Anja 19 juli 2008

Jag har förresten gått upp 6 kg sen bröllopet. Varit gift i exakt tre veckor idag. Känns rätt trist måste jag säga. Går upp i vikt HUR lätt som helst. Har inte ens varit JÄTTEonyttig

• Anja 19 juli 2008

Måste helt enkelt ner fem kilo tills vi åker om tre veckor för så uppsvälld som jag är nu (allt sätter sig på magen o ryggen, bh-vecket ni vet, urk) vill jag INTE bada och gå i bikini.

för fem kilo sen kändes det helt ok att göra det. dessa jä..la fem kilo som är så otroligt lätta att gå upp. Sanslöst!

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.