• Lovelylellan

Någon som vill klaga på sin M2B???

Inte i denna tråden dock...

Denna tråden är till för att hylla våra blivande män, eller för den delen fruar.

Tycker att jag nu har läst några för många inlägg om hur tråkig den blivande är, eller snål, eller ointresserad, eller för full, ofräsch, lat, hårig och så vidare...

Istället berättar varför du ska gifta dig med din blivande!

• Svar på tråden Någon som vill klaga på sin M2B???
  • Jojjo82

*hehe*
    Definition måste nog vara ovaxad, stor, trygg och mysig att sova på

090208 skrev 2008-07-09 21:11:19 följande:
    Jojjo82, vad betyder "manlig" bringa..?
  • 090208

Jag tankte harig, HAHA... Min man ar namligen arab...

• Neri05

För att med henne vid min sida är jag hel o komplett o för att hon är så otroligt romantisk o omtänksam,en riktig "gentlekvinna" =)o för att hon älskar mina barn lika mkt som jag gör o dom älskar henne.Hon är min stora kärlek,min "pusselbit" jag så länge letat efter,hon o barnen är min anledning till att andas.O för att jag älskar henne GALET!!!!

• Lovelylellan

Så fint skrivet Neri05...
    Det är väl härligt när man känner så! *lycklig*

• harthurs

Japp jag har ocksa en 'icke-svensk' blivande!

• lolinona

Jag ska gifta mig med honom för att han är helt underbar.
    Uppmärksam, snäll, ärlig, superfin o världens godaste pussar!
    Han är helt enkelt bäst

• Nalle Puh 40

För att jag äntligen har hittat min pusselbit som i mina ögon är perfekt för mig, älskar honom så otroligt mycket och längtar till vår stora dag...

• hondafreak

För han har så sköna händer och stor famn att krypa in i...låter dumt va?

• lillaj

Jag ska gifta mig med min älskling för att han är världens bästa stöd i alla situationer i livet, han är lugn vilket kompenserar mitt temperament Vi har allid roligt tillsammans vad vi än gör. Att han är go, mysig, sexig är ju andra plus samt att man blir alldeles lycklig av hans kyssar!! Han är bra på att överraska och är hjälpsam

Svar på tråden Någon som vill klaga på sin M2B???