• Pentan

Cambridgekuren - tråd 11

Hej vill oxå starta IGEN med Ck. Tyvärr har jag alldeles för många omstarter bakom mig. Allt mitt eget fel! Ck är en jättebra prdukt och jag vet att verkligen fungerar!

När jag kommer tillbaka från Åland (sambon jobbar här just nu) ska jag öppna skåpet och titta på alla mina påsar, och se om jag orkar köra igen..!?

Vad duktiga ni är!!

• Pentan

EllaM

Kämpa kämpa dig över platån!! du är jätteduktig!!!

Kör igång med kombi kur i dag! Är så glad och laddad för det!!!
    104,7 kg
    Delmål på under 100 kg och sen varje 5:a.
    Största delmålet är 80 kg för då ska vi förlova oss!!!
    Sen ligger målet kring 65-75 har inte bestämt mig. Är ganska lång och vill behålla snygga kurvor.

• Pentan

Börjar med ren kur i dag. Har kört bra mat sen i fredags och redan tappat 0,6 kg så det känns bra.

• Pentan

Samma sak här, kombi - men inga kolhydrater när jag väl äter...

• Pentan

Kombi kur går bra för mig, hoppas komma in i ketos snart då jag inte äter några kolisar alls.

Måste få igång motionen oxå!

Hur motionera ni andra???

• Pentan

-2,1 kg på kombikur första veckan, är i ketos - så jag är nöjd!

• Pentan

EllaM

Grattis vad bra det låter för dig!!

Går oxå på kombikur och står och stampar på samma vikt nu nästan en hel vecka... Men det är bara att köra på!

• Pentan

Hej!

Kört kombinerad kur 3 veckor, gick ned 4 kg. Men det gick trögt sista veckan, så nu i dag kör jag ren kur. Får se om det får fart på fläsket mer ordentligt!

• Pentan

På de som jag handlat på Apoteket så läser man av färgen på stickan efter ca 1 min. Ju mer lila den är - destom mer i ketos är man.

Mikes bride skrev 2008-09-30 19:59:29 följande:

Alltså, nu har jag fått mina ketos-stickor, men jag fattar inte hur jag ska läsa av dom. Känner mig urdum!!!Please, förklara för en som inte begriper.....
Svar på tråden Cambridgekuren - tråd 11