• Ssand

secret box

Hej! Nu har vi snart varit gifta i ett år, och jag vet att min man skulle uppskatta lite vackra bilder på sin fru! :)
    Jag behöver tips om fotografer som kan ta sensuella bilder att ge bort! Nån som själv gett bort en sk. "secret box"??? Fotografen bör finnas i Stockholm.
    Hoppas på många svar, för snart är det dax...
    Tack!

• Svar på tråden secret box
  • Ssand

Passar på att putta upp tråden lite så här på kvällstid... :)

• lisen85

älskar mina secret box bilder, blev helnöjd. min fotograf finns tyvär i skåne

• Ssand

Finns här ingen som tagit fina bilder hos en fotograf i Sthlm???

• lisamark

Orasis foto rekommenderas varmt! Har några bilder i bloggsidan och många fler i album.
    Det finns också 3-4 andra likadana diskussioner i forumet om just "secret box" fotografering så man kan få lite idéer därifrån också.
    www.orasisfoto.blogspot.com

• furillen

har precis gjort min hos Sandra Birgersdotter, "fotograf Birgersdotter". Kan varmt rekommendera henne, jättegullig trevlig proffsig tjej med bra idéer. blev fina bilder! skönast av allt är att hon inte tar bilder i studio. personligen tycker jag det blir så fult då. tråkigt ljus, oromantisk miljö och inget djup i bilderna. ser oftast ut som en slitz kopia utan slitz tjej, usch usch. sandra har flera jättefina bilder på hemsidan och om du gillar dem och kontaktar henne får du tillgång till fler bilder så du kan se vad hon är för typ av fotograf. lycka till!

• first class

Den som har kommit på idén med "Secret Box" är Brigitte Grenfeldt och hon finns i Stockholm. Kolla hennes blog och hemsida, där finns det några exempel.

• furillen

first class skrev 2008-07-10 15:29:01 följande:

Den som har kommit på idén med "Secret Box" är Brigitte Grenfeldt och hon finns i Stockholm. Kolla hennes blog och hemsida, där finns det några exempel.
    ja, hon har en väldigt fin portfolio. men väldigt dyr. så beror på vad du har för budget.
  • Ssand

Hmm... tja... budgeten är i princip att det ska va så billigt som möjligt. :) Så kanske inte Birgitte då.
    Nu har jag kontakt med Fotograf OzDeleau. Hon har det lägsta priset jag hittat tror jag. Nån som har erfarenhet av henne???

• Ssand

Nienna: Ingår det ett album i priset på det stället? Eller är det styling och bilder på cd?

Svar på tråden secret box