• EnaOline

På lördag...

Kära alla!

Ja på lördag gifter jag mig med en helt fantastisk man! Jag längtar och det känns verkligen helt rätt. Oj oj oj vad jag har fjärilar i magen.
    Tack vare BT har jag fått så otroligt många fina idèer, jag trodde exempelvis aldrig att jag skulle klara av att baka en fantastisk bröllopstårta, eller binda min egen brudbukett och en massa annat tips och tricks. Vad skulle jag gjort utan er? *fniss* Jag är så lycklig och igår hade jag världens underbaraste möhippa. Tack för ert stöd, för det har blivit en hel del frågor och inlägg här på BT, men nu ni, nu har allt löst sig till det bästa och jag är helt hundra att lördagen den 12:e Juli kommer att bli oförglömlig.

Jag har en pytteliten fråga till, hur vet man om klänningen är för lång, den känns nästan lite på gränsen för lång? Efter att den blev stryken så har den faktiskt blivit lite längre, men det handlar kanske om en liten centimeter. hrm...

• Svar på tråden På lördag...
  • ia7

hi hi, trampar du på den är den för lång

• EnaOline

tack ia7 då är det nog lite lång ja.. tror ni man vågar ge sig på den och sy upp den? har symaskin...

• EnaOline

jag trampar på den på framsidan... så jag tänkte om man bara kör på en raksöm på framsidan av klänningen? hrmm...

• weinlove

Vi gifter oss samma dag. Visst är det spännande nu?

• EnaOline

weinlove, det är verkligen spännande!

• Cajjo83

Det beror ju helt och hållet på dig sj och vad du tycker. Känns den för lång så är den förmodligen det! Jag har låtit sy upp min klänning så att fötter/skor inte syns, men den nuddar inte marken. Kommer få hålla upp själva kjolen på klänningen, men det tycker jag bara är charmigt, hehe! Vi gifter oss också på lördag! Precis som dig så har man enorma fjärilar i magen, men vilken underbar känsla. Är helt säker på att lördagn 12 juli 2008 kommer bli en riktigt underbar och helt oförglömlig dag!! Vi åker till Kiruna imorgon bitti, så nu sitter man bara här och väntar på och få göra sig i ordning på att åka upp och möta svärmor igen! Kommer nog bli en o annan glädjetår känner jag... Är ju trots allt väldigt mycket som ska hända de närmsta dagarna, hehe!
    Vill önska dig/er ett stort lycka till! Hoppas ER dag blir super!!
    Kram C&A

• ia7

Klart du kan sy upp den... är ju som sagt var bara en rak söm. Sätt på dig skor o klänning och be någon nåla den precis i höjd med golvet.

• EnaOline

Tack C&A lycka till själv, önskar er all lycka!

• ia7

Ska ju bli jättefint väder på lördag! Hoppas ni får en kanon dag för mig blir det helgen efter

• Liniz

Tjoho! Lycka till allihopa!!! Nu är det fullt med fjärilar i magen.... :D
    Ska bli SÅ KUL!
    Kram, Liniz

• EnaOline

tack Liniz... När gifter ni er?

• weinlove

många 12 juli brudar här inne :) spännande. väntar på att min älskling ska komma hem från svensexan och berätta vad han har gjort. håller på att vika tvätt nu och det är inte kul. roligare att prata bröllopsdagar här inne :)

• Liniz

Just det, sorry - den 12 nu på lördag smäller det! Bäst att man försöker njuta ordentligt eftersom det enligt många går så fort... :) Jippi!

Svar på tråden På lördag...