Äntligen fredag del 14
hej mc! O välkommen jungfru!
hej mc! O välkommen jungfru!
Jag har kört bil ensam i bilen för första gången idag! Senare smällde ett däck på bilen, tur att det inte hände mig... jag klarade mig utan problem (men världens elegantaste filbyteen gör jag ju inte...)
Vilken tjej! Jadå, bra sådana reder sig själva. Själv kör jag bil. Inte snyggt än, men så att jag överlevt hittills.
Haha, grejen är att jag inte riktigt törs trycka än, särskilt när hastigheterna är rätt höga. Trycka när jag ska ut på huvudleden, ja, men i hög fart på väg, njae, inte än. Så jag mesar mig.
Och om nåt jag lär mig är lagligt i Sverige eller hur mcyket avarter jag måste nöta bort sen återstår att se.
Äntligen fredag!
*vinkar till alla*
oj, 2 veckor med samma - ja det kan bli lite mycket om de inte är väldigt självgående... Hade mamma här i 12 dar i julas, det gick över förväntan men det kan bli lite länge...
Har kompisar som kommer 10 dar i höst, inkl nån utflykt på 2-3 dar är det ganska lagom.
Håret, ja - jo det fick bli mer page-aktigt - längden i nacken gick inte att behålla, det var för slitet. Men jag är nöjd!
Gable, du, mesig???? *hoho*
Nope, inga pics tyvärr!
foton på bloggen istället, men inte på mig, jag är bakom kameran typ mest hela tiden