• Emmmmm

någon som vet vad kallor kostar?

vad vita kallor med långa skaft kostar ungefär styck?

• Svar på tråden någon som vet vad kallor kostar?
  • grabbarna

enligt flera florister så är det tydligen ett väldigt varierat dagspris på kallor lite mer på vinröda dock men allt från 45 till 120 tydligen beroende på hur mycket och fina det finns att få tag i..vita ska tudligen vara billigare men även dom variera ganska mkt i pris om man har otur

• Emmmmm

ja jag var vid blomsterhandlaren idag och som du säger så varierer priset på de stora kallorna från holland. mellan 30 - 75 kr. men det verkar inte vara så dyrt.

• Långö2008

Är kallor säsongande?? Ska ha mina i slutet av augusti så jag hoppas det finns då!

• frökenkräfta

jag ska ha kallor i början av augusti och enl floristen är det dagpris, för fina, lång får man räkna med ca 100 kr då säger hon

• Sommargrönt

Jag var inne i vår blomsterhandel igår och beställde brudbukett till om en månad... De kunde inte ge pris nu för att priset varierar så mycket på just kallor. Men hon sa att det blir någonstans mellan 25 och 75 kr st. Jag ska inte ha superlånga då de ändå ska klippas av och vara ganska korta i buketten. Vet inte om det påverkar prisuppgiften jag fick. Detta var i Mölnlycke utanför Göteborg.

Svar på tråden någon som vet vad kallor kostar?