• F I N E å OFFSHORE

EFTERLYSNING! - annorlunda bröllops foton!

Hejsan!
    Jag ska snart gifta mig och i något svagt ögonblick gick jag visste med på att ha en fotograf som ska komma och ta vårat foto.
    Visst visst, kan kanske vara kul att ha någon gång i framtiden. MEN nu är jag ute efter lite uppslag på annorlunda bröllops foton! Jag vill komma bort från det här när man står och tittar kärleksfullt på varandra. Efter 10 år känns det....inte rätt.

Så har ni där ute några annorlunda och roliga, kreativa bröllopsfoton.
    Snälla dela med er! =)

kram på er alla

• Svar på tråden EFTERLYSNING! - annorlunda bröllops foton!
  • FruRålin080808

vi kommer att ha picknick i en slottspark med lite olika rekvisita. Vill heller inte ha några jätte traditionella foton...

• thn0808

Vi hade tänkt att ta kort på ett höloft. Vad betalar ni för era fotografer och vad ingår??? Vi betalar 3800kr och då ingår 8 redigerade bilder....jag tycker det är hutlöst....

• Paeonia

Har en bekant som är amatör fotograf. Väldigt duktig och har fotat flera bröllop. Så vi betalar 3000 och han knäpper mååååånga bilder som vi får på en skiva sedan mixtrar vi själva i fotoshop på en del bilder och framkallar det vi vill ha .

Vi sparar mycket pengar på honom......

• Essovich

just det där som någon skrev om att ta foto där gummistövlarna syns, gjorde jag vid ett bröllop och det blev jätteupskattat. Skithäftigt i svart och vitt med den vita klänningnen och stövlarna med blommor:)

ni kan hålla varandra i händerna och hoppa ett litet skutt med benen bakåt, blir oxå väldigt häftigt:)

Ut och ställ er på en åker eller rapsfält. SKITSNYGGT!! om mannen orkar kan han bära dig typ i armhålorna och hålla upp dig som dirty dancing:)

/jessica

• angelsson
    TEB08 skrev 2008-07-28 14:45:03 följande:
    Vet inte om busiga ar ratta ordet, men manga av vara bilder var spontana och inte sa poserade...beimert-pugh.weddingannouncer.com/photoalbums...
    Otroligt vackra bilder! Och vad avslappnad, glad och lycklig du såg ut att vara! Grattis!
Svar på tråden EFTERLYSNING! - annorlunda bröllops foton!