• F I N E å OFFSHORE

EFTERLYSNING! - annorlunda bröllops foton!

Hejsan!
    Jag ska snart gifta mig och i något svagt ögonblick gick jag visste med på att ha en fotograf som ska komma och ta vårat foto.
    Visst visst, kan kanske vara kul att ha någon gång i framtiden. MEN nu är jag ute efter lite uppslag på annorlunda bröllops foton! Jag vill komma bort från det här när man står och tittar kärleksfullt på varandra. Efter 10 år känns det....inte rätt.

Så har ni där ute några annorlunda och roliga, kreativa bröllopsfoton.
    Snälla dela med er! =)

kram på er alla

• Svar på tråden EFTERLYSNING! - annorlunda bröllops foton!
  • Hofsan

Då ska ni ta reportagefotografering(heldagsfotografering) för det är då de spontana och annorlunda bilderna kommer fram. Sådana som tas när ni inte vet om det.

• F I N E å OFFSHORE

Vi har en fotograf, men han kommer bara att komma för en timme, vi ville inte ha med han längre än så.
    Men det måste finnas något kreativt sätt att posera på mer än tindra in i varandras ögon och allt som var gulligt för sju år sedan. ;)
    Frågan är...finns det några sånna bröllopsfoton eller kör alla på tradition?? Vad har ni/ska ni ha?

• 090208

Jag vill oxa ta busiga foton!

• Maciebrud

Vi ska hoppa på stenar i en liten porlande bäck=)

• TrulyInLove

Jag ska låna en kompis svarta frieser och köra vild galopp genom vattenbrynet Lär skvätta en del!

• esset50

Ta Busbilder, "P***iga" bilder. Har ni någon hobby som man kan ha med? Vet ett par som hade med sin hund...

Gå in här o leta inspiration:
    www.portrattstudion.se/galleri.asp

Kolla in "Vinnarens" galleri här på BT, de hade en del kul bilder

• T RO

Jag har lite planer på att hitta en stubbåker att sitta på. Som en liten maräng mitt i lerig jord liksom

Eller kanske på ett skrotupplag, eller med en spade i högsta hugg, grävandes i rabatten.

Såklart ska min M2b vara med i samma situationer

Det där med vattenpölar lät jättemysigt.
    Kanske man kan ha stövlar på sig, så att man drar upp kjolen så att de syns, och M2b har sina kostymbyxor nedstoppade i stövlarna?

• TrulyInLove

T RO skrev 2008-07-02 08:40:15 följande:

Jag har lite planer på att hitta en stubbåker att sitta på. Som en liten maräng mitt i lerig jord liksom Eller kanske på ett skrotupplag, eller med en spade i högsta hugg, grävandes i rabatten.Såklart ska min M2b vara med i samma situationer Det där med vattenpölar lät jättemysigt.Kanske man kan ha stövlar på sig, så att man drar upp kjolen så att de syns, och M2b har sina kostymbyxor nedstoppade i stövlarna?
    Haha ja riktigt söta blommiga gummistövlar! :D
Svar på tråden EFTERLYSNING! - annorlunda bröllops foton!