• Iluna

vigas utomlands...vilka reseföretag?

Vi är lite sugna på att gifta oss utomlands... typ dominikanska, eller något annat exotiskt...vilka företag är det som har dessa resor? skulle vilja ha en bungalo vid vattnet... någon som gjort detta å kan rekomendera företag och resemål?

• Svar på tråden vigas utomlands...vilka reseföretag?
  • Iluna

va är de för pris å ängd på den? vad ingår å vilket rum e de? tycker d ee så svårt att veta vad man ska välja..finns ju rätt många olika alternativ va jag förstår

• marie79

vi reser med "discovery" till Malaysia imorgon...

• Iluna

Va mysigt marie79 hurlänge blir ni borta, vad kostade det?

• grata

Vi har fått en offert på 23700 per person för 13 nätter halvpension inkl. bröllopspaket och flygresa, med avresa i mitten av maj... För AI blir det 29400 har jag för mig. Helt ok pris tycker jag!

• Iluna

ja de var verkligen helt okej pris..vilket ställe där valde ni? ja håller på att kolar in det nya dom har på mauritius vilu reef ser helt underbart ut.

• grata

Det är Vilu reef vi ska till, har inte bokat än, men för oss är det bara en formalitet för vi har bestämt oss för det stället. Enda nackdelen med Maldiverna är att man inte kan gifta sig lagligt där eftersom det är ett muslimskt land, utan vi måste ha den "riktiga" vigseln på Arlanda innan vi åker, men vi kommer ändå att räkna det datum vi har ceremonin på Maldiverna som "vårt" datum...

• marie79

vi blir borta i 19 dar. först 11 dagar på paradisön Langkawi där vi gifter oss och sedan 7 dagar i storstan kuala lumpur. Vi bor på 5 stjärniga hotell hela tiden (det är så mycket billigare med lyxhotell där än i sverige så man får passa på
    ). Vi betalar ungefär 27000:- /person för allt inklusive bröllopet.

Svar på tråden vigas utomlands...vilka reseföretag?