• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram? nr 2

Hej alla

Den tidigare tråden har stängt så nu kommer en ny sådan...

Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

Ledsen om jag missat någon i gamla tråden - hör bara av er i så fall.

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram? nr 2
  • Piggelinlover

Tänkte bara fråga hur det går med mitt...
    Ville ju ha samma som du hade gjort till er...skrev i din gästbok...
    kramkram

• GladaEmma

Men oj vännen - har ju helt missat dig. Fixar till det nu. Hur var det nu du ville ha det? Vilket typsnitt?

Piggelinlover skrev 2008-07-01 13:22:34 följande:
    Tänkte bara fråga hur det går med mitt...Ville ju ha samma som du hade gjort till er...skrev i din gästbok...kramkram
  • Piggelinlover
    GladaEmma skrev 2008-07-01 13:37:54 följande:
    Men oj vännen - har ju helt missat dig. Fixar till det nu. Hur var det nu du ville ha det? Vilket typsnitt?
    Nu bidde det svårt..
    Men jag ville ha våra namn helt utskrivna, Elin, Christian, 11 Juli 2009 med grönt och ljusgrönt och sedan ett hjärta bakom...hjärtat får gärna vara ljusgrönt...
    hum vilket typsnitt e mest likt scriptina(finns i word, om du vet vilket det är....)... för det skulle jag önska...
    Tack..
    och givetvis..
    Massor med kramar...
  • GladaEmma

på väg till dig

Piggelinlover skrev 2008-07-01 13:42:29 följande:
    Nu bidde det svårt..Men jag ville ha våra namn helt utskrivna, Elin, Christian, 11 Juli 2009 med grönt och ljusgrönt och sedan ett hjärta bakom...hjärtat får gärna vara ljusgrönt...hum vilket typsnitt e mest likt scriptina(finns i word, om du vet vilket det är....)... för det skulle jag önska...Tack..och givetvis..Massor med kramar...
  • Piggelinlover
    GladaEmma skrev 2008-07-01 13:48:38 följande:
    på väg till dig
    Supertack!!!!
    Underbart fint!!!!
    KRAAAAAMMM
  • vixen not a tramp

Hej där!

OM du skulle ha lite tid över och känna att, NU vore det kul att knåpa med ett monogram, då får du så hjärtans gärna hjälpa mig!

Jag gillar typsnittet till Emma och Marcus som ligger "under bordet" i din presentation. Nummer 3 kanske det blir?

Det hjärtat som jag gillar bäst är det som ligger under Porceline, alltså det som är "helt".

Initialerna är C och M

Åh, jag vet inte hur jag ska formulera mig, jag är så trött!

Om du vill, orkar och kan så blir jag superglad!!!

Ha det bra, kram M

• vixen not a tramp

Grattis på namnsdagen Emma!!

• mis79

Hej!!

Skulle gärna vilja ha hjälp med vårt monogram!!??? vill bara ha initialerna och hjärta bild nr 14. Våra initialer är M och L. vet inte vilket som ska vara först....Maria och Linus är namnen.
    typsnitt ska vara ngt lite snirkligt.

tack så länge och du är guld värd som hjälper alla här.

kram maria och linus

• Myrmor

Vilken lyxtråd . Om du har tid/ork skulle jag gärna vilja ha en "o-krussidullig" och hjärtfri vaiant av "a&s" eller "anders & sara".. eller omvänt, vilket du tror passar bäst, det vikigaste är att det blir stilrent och modernt. Nåt förslag? Tack!!

• Robina67

Hej Emma!
    om du har tid & lust så får du försöka med våra namn Nina & Robban
    och vårt datum är 2008-09-20
    gillar mest bild nr 3 (under bordsbilden) och stilen Splendid!
    Gärna i rosa färg och &-tecknet i brunt

Tack snälla

Svar på tråden Önskas hjälp med monogram? nr 2