• harthurs

Fotograf i Ludvika-trakten?

Nagon som kan tipsa om en fotograf i Ludvika-trakten?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-08 13:13
    Har fortfarande inte hittat nagon fotograf och brollopet narmar sig med stormsteg..

Nagon som gift sig i Dalarna, Ludvikatrakten och som vet nagon fotograf? Behover inte vara nat proffs, men nagon som ar van att ta bilder..

*haller tummen*..

• Svar på tråden Fotograf i Ludvika-trakten?
  • harthurs

*puffar* lite..
    Ingen som gifter sig i Dalarna och kring Ludvika? Ar jag den enda..?

• J D

Jag är därifrån men ska inte gifta mig där. Adorafoto är en duktig amatörfotograf med bra priser, hon är ej från Ludvika men kan resa dit.

• J D

Ateljé stjärnbild i Gallerian tar alla bilderna på balen. (Och en massa skolfoton tidigare genom åren). De är väl OK. Värda att titta på iaf. Du kan ju kika på bilderna i Gallerian på studenterna/balbilderna som de brukar ha ute.

• J D

Är du från Ludvika förresten? Isf var det där ju ett väl obvious tips...

• J D

Sedan vet jag att Ida Gustavsson är en väldigt duktig amatörfotograf som håller på att utbilda sig. Du kan se hennes bilder på flickr: cherrydreams och säkert kontakta henne där med. Hon kanske behöver bygga upp sin portfölj också, vad vet jag?

• J D

Annars vet jag att Jeroen Hartings har tagit porträttbilder på amatörnivå tidigare, vet ej om han bor kvar i Ludvika dock. www.jeroen.fotosidan.se/

• harthurs

Tack J D for alla tips!! Ska kolla upp de sista tva.
    Jo, ar fran Ludvika sa Atelje Stjarnbild kanner jag redan till men tack iaf!

• J D

Varsågod, kul om det kan leda till ngt. Såg att Jeroen hade tagit bröllopsbilder t.o.m men själv gillar jag Idas bilder bättre, hon utbildar sig ju dessutom nu.

Haha, ja, varför Ludvika annars kom jag på. Även om man skulle vara nyinflyttad så skulle man ju hitta det ganska lätt .

• Mrs Cvennis

tack för alla tips! toppen, men hur får man tag i Ida?

• J D

Vet inte, har du testat hennes flickr (cherrydreams)? Hon borde ha mail. Vet att hon har ett facebook-konto också, kanske kan testa det? Hon är iaf den första Ida Gustavsson som kommer upp när jag söker på namn.

• Mrs Cvennis

åh, vad bra då ska jag kolla facebook! (Hittar inte nån kontakt info på flickr)

Svar på tråden Fotograf i Ludvika-trakten?