• sofjoa

vad ska ni ge er toastmaster

för present som tack för allt????

• Svar på tråden vad ska ni ge er toastmaster
  • SaraPayam

Måste man verkligen ge dem nåt??? Man bjuder ju i alla fall på en otrolig fest & vi betalar även för halva boendet, så sammanslagt per gäst betalar vi 2200, så jag anser inte att det behövs nåt extra...
    Eller???

• Fenixx

annars kan ni kanske bara bjuda på middag på en restaurang ett tag efter bröllopet och prata om allt trevlig som var.

• a wife to be

Jag har köpt ett jättefint armband till tärnan och nu undrar jag vad jag ska hitta på till vår toastmadame. Jag vill helt klart ge något då jag vet att hon kommer lägga ner mkt tid och känsla för det här.

• GME76   080802

Det tänker vi göra.

Fenixx skrev 2008-06-30 18:37:58 följande:
    annars kan ni kanske bara bjuda på middag på en restaurang ett tag efter bröllopet och prata om allt trevlig som var.
  • Garonne

Mycket bra idé! Ska fundera på det.

Fenixx skrev 2008-06-30 18:37:58 följande:
  • Anja 19 juli 2008

Vet inte...

har såna problem med detta!!! Vad SJUTTON ska man ge dem!

Vill ju att det ska vara något personligt, inte något helt meningslöst som en graverad toastmasterklocka eller nåt sånt. Gillar verkligen inte såna gåvor. Är ungefär som graverade spargrisar vid dop *ryser*

Smycken tänker jag främst på, vet vilken smak mina toastmistresses har, och kanske varsin flaska lite finare vin (den ena av dem är väldigt intresserad av och glad för vin medan den andra inte dricker vin så hon måste ju få något annat, kanske lite finare choklad då hon är en riktig chokladnarkoman).

Svårt är det!

Funderar på korgar med sköna hudvårdsprodukter, eller att ge bort en upplevelse, typ ansiktsbehandling eller massage eller något sånt!

• Anja 19 juli 2008

funderar över vad jag själv hade blivit glad över. Grejen är den att hudvårdsprodukter hade jag verkligen gillat, presentkort i någon butik som jag diggar hade jag oxå gillat (men kanske lite trist).

Hade nog faktiskt blivit gladare för en SAK än en upplevelse, men man kan ju kombinera! En liten sak och en behandling av nåt slag!

• ösregn

Vi ger ett handblåst glas som hon kan använda till vardags!

Svar på tråden vad ska ni ge er toastmaster