Maj 2009
Vilken härlig tråd!
Skönt att läsa om era planer och funderingar, så känner man sig inte så ensam eller om man är den enda på jorden som går igenom vissa grejer!
vi gifter oss i Skåne den 16/5, men bor i Stockholm. (blir lite krångligare med planeringen..)
Vi har bokat lokal + boende för gästerna, vi har valt tema - hav och skånsknatur, vi vet att vi vill ha vigsel ute - men inte exakt vart. Vi klurat ut en hyfsad meny - måste bara stämma av med pappa-kock först. Tankar kring tårta, klänning, musik, dukning, gäster, drinkar och dryck finns. Men det känns svårt att säga "då var det bestämt". känns fortfarande som att vi är tidigt ute även om det inte är så längre, 9 mån kvar idag!
har mina tankar på en speciell ring också, som finns i min mammas smyckesskrin. Vet inte hur jag ska ta upp det med mina föräldrar. Min m2b har sagt att vi kan ju erbjuda oss att köpa den av dem så att det inte blir avundssjuka bland mina systrar. Får se hur det löser sig nästa vecka.
Skulle gärna få tips på vilken typ av presentkort ni önskar er, alltså vart och vad ni tänkt köpa där. Fyller påpassligt nog 30 i höst och tyckte era tankar om presentkort lät smart. Problemet är att det jag kommer på efter att ha läst era inlägg inte funkar så bra för oss. så tips mottages tacksamt!