• trampetroll

Åh känner mig så stor och fet...

Jag e lite ledsen när jag tänker på bröllopet för jag förstår att jag nog inte kommer att vara så smal, fin ch vältränad som jag är van vid. Jag har haft en ryggskada i ett år som begränsar min träning som jag är van vid. Så istället för stenhårda handbollspass i veckan så gör jag rygg och magövningar och om jag orkar går lite promendader dvs. en ganska stor förändring i mitt liv som gjort att jag gått upp några kilon. Det gör mig inte så mycket för jag vägde ändå mer när jag var som mest vältränad men jag tycker inte om att inte känna mig stark och vältränad liksom som jag är van vid.
    Mår så dåligt ibland när jag tänker på min brudklänning och se på min slappa mage. Har en bild i galleriet. När jag provade den första gången tyckte jag att jag var jättefin men nu vet jag inte längre. Jag är jättenoga med maten som gör att jag inte gått upp mer än jag gjort men just att vara vältränad så skiljer det sig.Vet inte varför jag skrev detta men det känns liksom ibland som om glädjen med attgfita sig försvinner när jag tänker på det.

• Svar på tråden Åh känner mig så stor och fet...
  • 20080301

Jag förstår ingenting du är ju jättefin i din klänning.

• Pienaar

Jag tycker också att du är jättefin!

• paradisfågel

Du ser kanon ut i klänningen!

• trampetroll

Ja, alltså det är bara det att jag är van vid att vara väldigt vältränad liksom och kunna springa så snabbt jag kan, vara lätt och fri. Jag vet inte hur jag ska försklara det men nu har jag inte alls sådana muskler som jag hade, jag orkar mycket mindre för att jag har ont, känner att kroppen verkligen är annorlunda när jag går uppför många trappor och sådär, jag orkar helt enkelt inte så mycket som jag är van vid.

• Helena Johansson

Du är jättefin! Förstår dock precis vad du menar, när man är van att träna ordenltigt men hoppas att alla här kan fösäkra dig om att du är superfin i klänningen och att du definitivt bör känna dig vackrast i världen på ditt bröllop!

• la esposa

jag tycker att du är fin, men jag vet hur det kan vara när man själv inte är nöjd. Jag har gått upp 6 kilo sedan jag gifte mig och har en massa jeans som bara väntar på att jag ska komma i de..

Om du tycker att det är jobbigt kanske du kan förbränna på något sätt. Är cykling jobbigt? såg att promenader är tufft. Någonslags förbränning. Går du hos sjukgymnast? kanske den kan hjälpa dig att hitta ett sätt att förbränna lite nu när det känns behövligt för dig. Annars är du jättefin och behöver inte gå ner, men om det är din vilja så förstår jag.

• 26juli2008

Vänta tills du får barn så kommer magen aldrig att bli detsamma Va nöjd med det du har, för du ser jättefin ut!

• Fröken förväntan

Jag vet att det är känslan som är fel och det är inte alltid lätt att ändra på en dag... MEN om du får höra tillräckligt många gånger att du är SKITSNYGG i din klänning så kanske din hjärna snart också är övertygad...för du är verkligen fin i din klänning.

• EvelinaK

Jag tycker att du är jätte fin i din klänning...

• la esposa
    26juli2008 skrev 2008-06-30 10:46:10 följande:
    Vänta tills du får barn så kommer magen aldrig att bli detsamma Va nöjd med det du har, för du ser jättefin ut!
    stämmer noll, det behöver inte vara så för alla. Jag har fött och burit 2barn och kolla mitt galleri, ingen mage att tala om.. :) och faktist är brösten välbevarade trots 3,5 år sammanlagd amning,så enligt mig förstör inte amning brösten.. OM DE pajar så ser det redan under graviditeten.hehehheh kan tillägga att jag känner mig väldigt lyckligt lottad för det. Det är inte alltid så.
Svar på tråden Åh känner mig så stor och fet...