Åh känner mig så stor och fet...
Jag e lite ledsen när jag tänker på bröllopet för jag förstår att jag nog inte kommer att vara så smal, fin ch vältränad som jag är van vid. Jag har haft en ryggskada i ett år som begränsar min träning som jag är van vid. Så istället för stenhårda handbollspass i veckan så gör jag rygg och magövningar och om jag orkar går lite promendader dvs. en ganska stor förändring i mitt liv som gjort att jag gått upp några kilon. Det gör mig inte så mycket för jag vägde ändå mer när jag var som mest vältränad men jag tycker inte om att inte känna mig stark och vältränad liksom som jag är van vid.
Mår så dåligt ibland när jag tänker på min brudklänning och se på min slappa mage. Har en bild i galleriet. När jag provade den första gången tyckte jag att jag var jättefin men nu vet jag inte längre. Jag är jättenoga med maten som gör att jag inte gått upp mer än jag gjort men just att vara vältränad så skiljer det sig.Vet inte varför jag skrev detta men det känns liksom ibland som om glädjen med attgfita sig försvinner när jag tänker på det.