Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Carma: Tack för inlägget och grattis på Bröllopsdagen. Hoppas dagen blir lika härlig och fluffig som bommulstussar!
Hmm... stavade fel, men det får gå!
Ab,
Kolla in länken nedan.
www.aftonbladet.se/hemtradgard/article3121635.ab
Håll ögonen på Knut......
hihi... jag skall försvara honom
Jag tittar på beach volley i OS. Damerna spelar i tajta brallor och minimal topp medan herrarna har shorts och fladdriga linnen. De kunde väl åtminstone ha bar överkropp så även vi fick nåt att glutta på?!!?
Carma: Grattis på B-dagen
Hoppas bebis tillåter er att fira idag och så kan h*n ju titta ut imorgon eller nåt istället.
Förstår din deppighet över att den inte kommer, känner igen det där från tidigare ggr. Man är så inställd på det där datumet och sen när den datumen har gått förbi så känns det som om det aldrig kommer komma nån bebis. Det är bara en stor megafis man har i magen.... fast så är det ju inte Den kommer när man minst anar det.
Ab: ja nu har jag lugnat mig lite men jag blir så himla trött på en bekant som håller på sådär. Vet inte om jag är extra känslig just nu men jag tycker inte om folk som snokar och definitivt inte när de gör det via mina vänner.. och sen dessutom ringer hit och frågar ut maken om det som vännen berättat!! *grr*
Dessutom har jag ingen som helst lust att ringa henne för att tala om det, och jag har heller ingen lust att ringa vännen för att säga till henne att sluta babbla... Får försöka hitta ett snyggt sätt att säga det så att hon inte tar illa vid sig, det är ju inte hennes fel.
Nibla: Låter som en skön dag! Härligt väder idag!
Nu har jag varit med stora E på den nya skolan, verkar trevligt och bra. Kort dag idag! 45 min... Hoppas det kommer funka för henne.
Tack igen för grattis idag.
Har varit hos barnmorskan och allt ser fortfarande bra ut. Den är numer bara ruckbar istället för fixerad och har vänt sig till andra sidan igen. H*n verkar ha ärv min beslutsångest.
Frujj: Kul med skolan. Hoppas att hon kommer att trivas. Tråkigt med snokande vänner. Har du inte kvar dina arga gravhormoner? Isf kan du passa på att ringa och skälla ut dem.
Carma: Har massor av arga gravihormoner om jag vill.. men är lite för feg för att vräka ur mig vad jag tycker. Tyvärr så går jag och "samlar" och så brakar det lös på en gång istället. Hmm
Får tänka ut nåt bra. Har inte lust med att folk pratar en massa gojja om mig.
Lustigt att bebis går från fixerad till ruckbar? Kan det vara bäckenet som vidgar sig?? Här är det fortfarande helt rörligt läge och i helgen satt filuren upp med huvudet rakt under mina revben. Idag ligger h*n på tvären. Ska till barnmorskan på onsdag och funderar på att ta upp det här med henne, har ju inte lust att riskera att bli akutsnittad pga detta. Blir hellre igångsatt då! Jaja den som lever får se eller vad man brukar säga...
Läste i en tråd på FL igår om en tjej som haft bebis i tvärläge o hon fick planerat snitt! Konstigt att det är så olika vart man bor.
Oj nu blev det en massa bebisbabbel här.. sorry ni som inte är intresserade!!
-du får träffa oss frujj så du kan avreagera dig lite
Ab: Bra idé
Ingen fika inplanerad snart?