• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Linum

Nu har jag bokat bord på Zassi på lördag. Vi har ju 3 födelsedagsbarn i vår familj på en vecka, så det blir till att fira allihop samtidigt.

• Ab fab

va trevligt.

jag skall till Stockholm. Musical med mamma. Tommy Körberg, Helene Sjöholm och Jan Malmsjö i My fair lady. Vi skall bo nåt hotell på Strandvägen, bokat bord på Brasseri Zink på Östermalm. Lördagen blir det frukost på Xoko (choklad o champagne),shopping, middag o teater. Söndag blir det Millesgården innan vi åker hem

• Ab fab

En sak- den 31 oktober finns det naturligtvis övernattningsmöjligheter. Vi har gästrum + ett sovrum ledigt. Inga problem att få plats med åtminstone 5-6 stycken

• Ab fab

du har redan en reservation på pensionat örnnästet

• Nibla

Åååååååååååååååååååh, vilket härligt väder det är ute!
    Har tagit en långpromenad med lillan förbi torget där jag inhandlade pyjamas och två pekböcker till brorsonen som fyller 2 på söndag.
    När jag var där nere ringde de från blomsteraffären, då hade de en blombukett som väntade på mig! Spännande!
    Det var jobbet som skickat en jättefin grön-gul-rosa bukett.
    Gick förbi ICA på vägen och köpte en pariserbulle som jag fikat på. Sitter nu i solen och njuter av livet i allmänhet.

• Linum

Låter härligt, Nibla! Det är helt underbart ute idag. Ska nog ut och ta promenad nr. 2 för dagen.

• Ab fab

va roligt med blomsterbud. Sådana får man alldeles för sällan *blänger lite åt makens håll*

• Carma07

Nibla: Så härligt det låter. Ska snart äntligen ge mig ut jag också. Tyvärr klarar jag fortfarande inte så jättemycket mer än en halvtimme, men det får duga så länge. Funderar på att prova åka buss imorgon till torget och se hur det funkar.

• Nibla

Carma,
    Säg till om du vill ha nån att fika med på torget! *blink* (om det är torget här borta)

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2