• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Ab fab

hej Frujj. Vilken macho-son du har Förresten vad blev det för klänning till bröllopet? om du behöver någon hjälp inför det så säg till (vi är ju några utan småbarn*s*)

• Ab fab

hej Frujj. Vilken macho-son du har Förresten vad blev det för klänning till bröllopet? om du behöver någon hjälp inför det så säg till (vi är ju några utan småbarn*s*)

• Frujj

Klänningen ska sys i helgen.. den andra tärnans mamma ska sy! så jag mailade mina mått till henne i börja på veckan.. haha jättekul när man ser ut som en sumobrottare runt magen fortfarande...

• Linum

Frujj: Du kan väl skaffa en gördel? Ska vara bra för att återfå muskulaturen man en gång hade kring magen har jag hört.

Nu har jag ätit linssoppa 2 dagar på raken. Hur tror ni att en stackars mage reagerar på det?.. *blurpbrrrkabamm*

• Frujj

Linum : Fniss ja du kan ju konkurrera med lilleman här kanske *pruuuuutttttellipruuuuut*

Hmm en gördel? Vad är det om jag får fråga? Är det en sån man har runt magen som håller in alltihopa? Jag har ett par såna trosor (hihi) som ska hålla in men ajg vet inte om jag ens får på mig dom nu.. kanske ska testa... Inte kul att stega in där i kyrkan men någorlunda normal kropp men så ser magen ut som en Nallepuh mage...

• Ab fab

det finns väl underbyxor (kan väl knappast kallas trosor**s) med inbygd gördel o sen finns det väl sådana man spänner runt

Lunch idag blev rökt makrill och gurksallad (gurka, sweetchili+olja+salt toppat med lite hackade nötter)

• Linum

Inbyggd gördel får mig osökt att tänka på Bridget Jones Dagbok... "Hello, mama..." *asgarvar*

• Frujj

Mmm va gott med rökt makrill!

Nä det är väl snarare underbyxor.. eller armhålebyxor *s*
    Hmm usch behöver hitta en amningsbehå med genomskinliga axelband oxå.. var hittar man det????

• Ab fab

vilken glamour-mamma du är... gördel o genomskinliga BH-band

• Frujj

*fniss* Jo det är ju inte varje dag man går på bröllop 2 veckor efter man legat på förlossningen o svettats...

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2