• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Frujj

Hmm undra om man vågar färga håret så här sent i graviditeten??
    Inte för att jag är rädd att vattnet ska gå mitt i färgandet men mer att färgen ska bli konstig pga alla hormoner?? Min frisör sa att det gick bra men förr sa de ju alltid NO-NO till sånt
    Vad tror ni? (eller rättare sagt Bauti: Kan jag få akuttid hos er mitt i natten om det visar sig att jag blir grönhårig senare??? )

• Bauti

Att färga håret är ok. Men man skall inte permanenta.
    Vi har ju drop in

• Frujj

Nibla: Vilket sjukhus planerar du att åka till? *glömt*

• Nibla

Frujj,
    Det blir Östra i först hand, Mölndal i andra hand och om vi absolut måste, Borås. Tycker det är på tok för långt till Borås. Åker ju den vägen ganska ofta ändå.

Ni då? Östra? Kanske vi ses.....

• Frujj

Här blir det Mölndal i första hand o Östra i andra hand. Tredje hand finns inte för min del!
    Hemma i så fall.. nä skämt åtsido de har lovat att inte skicka mig nån annanstans än M el Ö pga tidigare snabba förlossningar och att bebis ligger som den gör.

Fast till jul brukar det väl vara ganska lungt på förlossningen så... *suck*

• Nibla

Ja, det är sant.....så känns det här också. En liten julbebis......

• Nides

heeeeeeeej

Ser att de flesta mår bra o är här idag. Jag har tjuvkikat här emellanåt men så fort man vill skriva nåt så dyker annat upp.

Nibla: putsa lite mer fönster så du får ut bebisen tills imorgon så jag vinner. hi hi.. skämtar bara.

Frujj. Var det igår du hade skrivit din berätelse??! Jag dog av skratt. riktigt roande!!

Tezz o Ab: Grattis ännu en gång!

• Ab fab

Nides-snart ar det ju ett ar for er med. Vi bedstamde att ta efter Bautis exempel och ansvara for varant ar sa blir det andra en overraskning. Smart ide

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2