har någon tips på detta...
Är det möjligen någon som kan tipsa mig om sidor där man kan få inspiration till festprogrammet för kvällen. tänker då på roliga och dråpliga historier, eller sådant som kan vara kul att läsa, sånger mm. tacksam för svar.
Är det möjligen någon som kan tipsa mig om sidor där man kan få inspiration till festprogrammet för kvällen. tänker då på roliga och dråpliga historier, eller sådant som kan vara kul att läsa, sånger mm. tacksam för svar.
hej, Jag var med och ordnade min bästa kompis bröllop för två år sedan och då hade vi en tipspromenad som var väldigt uppskattad.Ex:
Vem suger bäst?
1X2 och namn på tre kvinnliga gäster. Alla frågor anspelade på sex. Vem kan pricka hålet? Namn på tre manliga gäster. osv. När vi sedan skulle rätta frågorna så tog vi upp de tre gästerna som stått som alternativ och så fick dom utföra en uppgift.Vem suger bäst: De tre kvinnliga gästerna fick varsitt glas med vatten och ett sugrör, den som drack upp först blev på så sätt rätt svar på frågan. Vem kan pricka hålet: de tre menliga gästerna fick ett snöre kring midjan med en penna och skulle pricka den i hålet på en flaska. Alla skrattade så dom tjöt, gammal som ung. Kan tilläggas att vi hade minst lika roligt när vi hittade på frågorna.
gäller att känna varandra mycket väl så ingen blir stött under frågorna, dvs innan man fattat poängen
Hej Mad!Vad roligt det låter med sån promenad!vilka frågor hade ni mer?har du möjligen kvar programmet så att du kan skriva mer om det?!
Tack på förhand!
Hallå. Jag har kvar programmet någonstans. Ska leta i gömmorna och återkommer.
Kolla denna tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m2879787.html
Jag hittar inte tipspromenaden men har kontaktat min kompis som skulle gräva fram frågorna. Skriver iaf ner de jag kommer ihåg:
1. Vem suger bäst?
1)namn på kvinnlig gäst
x)namn på kvinnlig gäst
2)namn på kvinnlig gäst
Svar: Vid rättande av frågorna efter promenaden tar man upp de tre kvinnliga gästerna som får varsitt glas m vatten(inte för stort) och ett sugrör. Den som dricker upp vattnet först vinner och hennes namn är alltså rätt svar på fråga 1.
2. Vem prickar hålet först?
Tre namn på manliga gäster
Svar: de tre manliga gästerna får ett snöre kring midjan där änden hänger ner i bak (ca 20-30cm) med en penna knuten i snöret. De ska nu utan händer försöka få ner pennan i en flaska(typ 33cl glasflaska).Den som hinner först är således rätt svar på fråga 2.
3.Vem låter högst?
Namn på tre kvinnliga gäster. Svar: ge de tre gästerna varsitt mariekex. Den som kan vissla först vinner.
4.Vem är snabbast med gummit?
Namn på tre manliga gäster. Svar: den som kan öppna en kondom och blåsa upp den först vinner.
5.Vem är snabbast med "fröken höger"?
Namn på tre manliga gäster. Svar: Ge dem varsin skål med en äggvita i och en visp. Den som först får vitan till så hårt skum att man kan hålla bunken upp och ner över huvudet vinner.
6.Vilket par blir färdiga först?
Namn på tre par. Svar: tjejen ska trä ett snöre upp genom ena byxbenet och ut genom det andra på sin pojkvän/man. Det par som klarar det först vinner.
Lägger in fler när frågor när det dyker upp.
Hej Mad78!tack så mycket för fler frågor!behöver mer!
Tack på förhand!
Mvh E
Hej!är det någon mer där ute som har liknande frågor?
Skriv gärna!