• VINTERBRUD 090214

Hur gör man om man önskar sig pengar , eller presentkort.

Har ni gjort nån låda eller dyligt som man kan stoppa ner i. eller har ni fixat med ett konto som man kan sätta in pengar på eller hur har ni gjort?
    Nån som har ett roligt rim som man kan skriva ang att öska sig pengar eller presentkort...

• Svar på tråden Hur gör man om man önskar sig pengar , eller presentkort.
  • hannapanna2008

Vi hänvisade till vår hemsida (weddingannouncer) och där skrev vi ett rim under fliken Presenter.

Ang weddingannouncer så kan du ändra till svenska och skriva allt på svenska så det är inte så invecklat som det kan tyckas vara....

• Ilbäcksan

Vi har skrivit ett roligt rim på inbjudan om att vi önskar oss pengar till bröllopsresan. Det kändes bäst eftersom vi redan visste då vad vi önskade oss.

• VINTERBRUD 090214

Hur ändrar man hemsidn till svenska?

• hannapanna2008

alltså man ändrar flikarna till svenska och tar bort de man inte vill så man skapar den sas på svenska

• 20080301

Det är bara att bocka i dom sidor du inte vill ha med så försvinner dom. Och sen döper du helt enkelt om dom du vill ha kvar och gör nya sidor om du saknar några

VINTERBRUD 090214 skrev 2008-06-23 14:36:22 följande:

Hur ändrar man hemsidn till svenska?
  • VINTERBRUD 090214

Vad menas med zip code?
    Man ska ju fylla i det när man skapar en sida, som ni förstår jag är helt lost

• VINTERBRUD 090214

Åh vad snälla ni är som förklarar, snart kanske vi oxå har en egen sida!

• 20080301

Hojta till om det är något mer men nu måste jag lätta från jobbet ;)
    Lycka till

• VINTERBRUD 090214

Åh vad jobbigt nu när jag fyllt i alla uppgifter så hände det nåt med sidan det går inte att komma in längre, får väl försöka igen sen.

• VINTERBRUD 090214

Jag förstår inte hur man ändrar flikarna och skriver på svenska. Det går inte när jag ska uppdatera.

• VINTERBRUD 090214

Puffar lite för min senaste fråga...

• CamillaetCamillus

Hej. På www.gamman.se (ett community ungefär som det här) kan ni ha en bröllopshemsida gratis, och på svenska. Där kan Du få hjälp på svenska också av dem som håller i sajten. Snyggt blir det också, håller på och knåpar på en egen just nu. Prova det!

• VINTERBRUD 090214

Åh tack för jag förstår mig verkligen inte på den andra weddingannouncer.com

Ska kika lite senare sen om jag kan fixa en sida..

• Tooticki

Vi önskade oss presentkort, vissa slog in kuvertet i presentpapper, vissa gav oss en liten present till (en bok t ex) som de lade presentkortet i, vissa hade köpt lyxiga gratulationskort och lagt presentkortet i.

• 090208

Vada for rim..? Om man far papegoja dig...

Ilbäcksan skrev 2008-06-23 14:31:48 följande:
    Vi har skrivit ett roligt rim på inbjudan om att vi önskar oss pengar till bröllopsresan. Det kändes bäst eftersom vi redan visste då vad vi önskade oss.
Svar på tråden Hur gör man om man önskar sig pengar , eller presentkort.