Inlägg från: Äntligen är det min tur |Visa alla inlägg
  • Äntligen är det min tur

    Augustilistan del 5

    OJ va många vi är!!!! KUL!!!

  • Äntligen är det min tur

    TACK!!! Va bra så slipper jag leta


    Labolina07 skrev 2008-06-30 19:39:04 följande:
    Toakorgen:Har något gått snett denna kväll?bekymra dig inte det löser sig välfrisyren kan du rädda med hårsprays-kuroroliga magar klarar korgen med bravurDu finner bot mot blåsor och sårallt så du kan dansa igen så fort det gårHär kan du reparera om något går feldet finns även preparat för säkrare kelLåna det du behöver, men lämna restenoch skynda dig sedan tillbaka till festen
  • Äntligen är det min tur

    TTTTTTTTJJJJJJJJJJJJJJJJOOOOOOOOOOO OOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    MINA KLÄNNINGAR HAR KOMMIT OCH JAG ÄR MER ÄN NÖJD!!! SUUUUPERNÖJD!!!! Jag e så gad o lättad att de passade.
    Imorrn ska tärnan prova om hennes passar.
    Dottern är på semester med mina päron, så hon får prova senare i veckan.
    Alla klänningar ser jättebra ut. Bättre än de bilder som dom skickade
    Tänk va livet e härligt ibland....

  • Äntligen är det min tur

    Nummer 3, alltså den sista. Känner mi nästen euforidkt lycklig...

    Jag har faktiskt beställt alla 3!! Så jag funderar på att ta bort släpet på 1an o sätta på mig den efter middagen. Den sista ska jag ha på jobbet så kunderna som vill göra "Trash the dress" bilder kan låna en klänning så de slipper förstöra sin egen....

    Tärnan prvade sin klänning idag. Den sitter som en "smäck"!! Underbart. Så lycklig.

    Miss Blue skrev 2008-07-01 10:07:41 följande:


    Äntligen är det min tur -Vilken klänning i ditt galleri är det?? *nyfiken*jizz - ta det lugnt, se fram emot att få mycket gjort istället. Bröllopsbestyr är väl skoj!!!!
  • Äntligen är det min tur

    Hahaha... Dom ÄÄR snarlika.... Det syns mer skillnad i verkligheten. Liiiite svårt att se på små pyttebilder.
    Men jag blev skitsnygg i dom iaf hahahaha.....

    Du kan kravla ur fosterställningen nu...


    jizz skrev 2008-07-01 17:31:39 följande:
    Äntligen är det min tur skrev 2008-07-01 17:11:02 följande:
    Nu vill inte jag vara taskig men jag trodde att (när jag kollade på dom små bilderna i ditt galleri) alla 3 klänningarna var likadana Sen såg jag ju att det skillde lite Fast inte mycket *Lägger mig i fosterställning och förväntar mig stryk*Va härligt att tärnans passade också! Var på IKEA och sprang in i min sminkös som jobbar där. Bokade in en tid för provsminkning onsdag nästa vecka kl 16.30! Redan nervös! Herregud det tar aldrig slut!Tjejkvällen med tärnorna blev även flyttad till imorgon och den ena har fixat nyckel till lokalen så det är klappat och klart för måttning.SNÄLLA NÅGON!Tips på vad jag behöver tänka på imorgon när jag ska provduka och spana in lokalen lite extra?
  • Äntligen är det min tur

    ¨Nu e jag äntligen GIFT!!!

    Bilder kommer .....

  • Äntligen är det min tur

    Allt va såååååååååå bra.
    Mitt bästa (eller vad man ska säga) tips är: Välj trna med omsorg!! Ta en som inte sätter sig själv först utan låter DIG vara främst denna dag.

    Planera allt i förväg så slipper ni vara nervösa o stressade den dagen.


    Lollick skrev 2008-08-11 14:59:02 följande:
    ÅÅÅ snabba er med bilder, skall bli kul!! vad var bäst? Vad var sämst? och vad kunde ni gjort bättre? Tips?
  • Äntligen är det min tur

    Nu finns det en del bilder i galleriet... Det kommer fler senare.

  • Äntligen är det min tur

    Tack!! Tycker själv jag va rätt så snygg

    Ni va fina också.

    Synd att det är över bara. Jag VILL göra igen juh....

    Idag böjade vi bestämma bröllopsresan.
    Det blir 4 veckors semester. 3 v i Florida o 1 v på Jamaica eller Aruba. Ska klura lite till på det....


    jizz skrev 2008-08-13 10:03:41 följande:
    Äntligen är det min tur skrev 2008-08-13 00:13:41 följande:
    Underbara kort! Tyckte speciellt om de svartvita och den på din bukett
  • Äntligen är det min tur

    TACK, nu finns det lite fler bilder att se...

    Ni va också fina.


    blivandefrularsed skrev 2008-08-12 08:32:57 följande:
    Äntligen är det min tur skrev 2008-08-11 23:35:19 följande:
    Å så fina ni var!
  • Äntligen är det min tur

    Nä håller med. Luften gick ur en liksom.
    Det kommer en berättelse nån gång också....

    Idag har jag badat ute!! Fotat lite trashbilder. Mest bad. Bev inte så mycket trascha för o va ärlig. men kaaaaaaaaaallt va det iaf fast väääldigt roligt. Ska kanske fota lit till i morrn igen. Det finns blider i galleriet om nån vill se iaf

  • Äntligen är det min tur

    TACK!! Ja det va skitkul....

    Hahahahaha.... men vem av oss va inte traschad då
    Min klänning är fortfarande inte ren efter bröllopet - trots att den legat i blöt länge idag
    Men den ska tvättas sen så hoppas jag få bort allt.


    Humlanhubbe skrev 2008-09-12 21:20:09 följande:
    Shit vilka härliga bilder!!Jättefint väder,härligt med sol även om det är höst!Hade du sett mig på bröllopsnatten hade du kunnat tro min var traschad oxå ...tur nogä r den vit o fin nu igen efter kemtvätten.. =)Äntligen är det min tur skrev 2008-09-12 21:03:54 följande:
  • Äntligen är det min tur

    Ja den blir nog ren. Nä den ska säjas eller så behåler jag den i jobbet om någon vill ta Trashbilder så kan de ha den!!

    Nä de betalade inget. Man gör det gratis kan man säga. Ingen lön av nåt slag. Vi fick lite pulver o grönsaker ibland. Men annars så.... Men det man fick va ju ett NYTT LIV kan man ju säga - det finns det INGA pengar i världen som kan slå. Jag fick tillbaka Peter också. Han har varit jättesjuk o så. han mår toppen idag o är den gala vanliga igen. UNDERBART!!! Ingen är lyckligare än jag.

  • Äntligen är det min tur

    Ja det o ok. Många frågar...
    Va ku med gravid repotage, minnen för livet juh


    Humlanhubbe skrev 2008-09-13 09:36:13 följande:
    Å gud vad härligt för Er!Varför jag frågar är bara av nyfikenhet samt så var vi med i ett förlossningsreportage i en gravid-tidning när yngsta sonen skulle födas o en kompis frågade mig, 'men ni får väl betalt'..ehh..nej sa jag,det här gör vi ör att det är kul och blir ett fint minne för livet!O absoluut blev det så..vi har nu över 160 bilder plus reportaget från Hans födelse =)Må så gott,härligt att du fått tbx din man!!Äntligen är det min tur skrev 2008-09-12 22:25:35 följande:
  • Äntligen är det min tur

    TACK!

    Ja jag ska nog sälja mina klänningar. Om den går o få ren hahahaha...

    För min del har jag ingen användning av klänningen hängande i vägen i garderoben i alla år. Bättre att nån annan får nytta av den ist!!


    kalevala skrev 2008-09-13 10:33:01 följande:
    Äntligen är det min tur skrev 2008-09-12 21:03:54 följande:
    jätte fina bilder............min klänning e på kem tvätt nu ....får se om pärlorna sitter kvar .....sömmerskan sydde ju dit lite extra pärlor .....ska ni sälja era klänningar......????jag har ej bestämt mig ....vi väntar på fotografens bilder fortfarande ska bli så roligt att få dem !
  • Äntligen är det min tur
    Hahaha det tror inte jag... För JAG e ju såååååå blek nu. Jag hade ju solsprayat mig till bröllopet. Men jag förstår din tanke.
    En del har jag gjort mörkare o så för att det e lite roigare. Det där är ju bara en bråkdel av alla bilder.
    bridesilly skrev 2008-09-13 15:55:11 följande:
    Äntligen är det min tur skrev 2008-09-12 21:03:54 följande:
    Jättefina bilder verkligen. Har du originalen i färg? Tror dom är ännu snyggare när i färg så man ser kontrasterna mellan den vita klänningen och vattnet
  • Äntligen är det min tur

    TACK!!! Ja fram för mera rosa i tillvaron hahahahaha

    Ni va också fina.


    blivandefrularsed skrev 2008-09-13 15:21:59 följande:
    Äntligen är det min tur:Jättefina bilder, både dom trashiga och bröllopsbilderna. Vad fina ni var! Rosa!!!
  • Äntligen är det min tur

    Nu är det bestämt. Den 2 oktober kommer vi vara med på tv!!!!
    Du är vad du äter 20.00 på TV 3!!!

    Bänka er för en sumo som blir snyggare ju längre ni ser på programmet.....

  • Äntligen är det min tur

    ja jag e nöjd med 8,5 kg o 15,5 cm minskning i midjan på 8 vaeckor. Varav jag inte kunde träna på av dom pga bihåleinflamation + skadad av träning dom hade mig på.
    Peter upp 4-5 kg

    Klart alt kan va bättre men med tanke på alla omständigheter så e vi jättenöjda.


    nilia skrev 2008-09-15 22:00:48 följande:
    Äntligen är det min tur skrev 2008-09-15 19:45:13 följande:
    Åh va spännande, det måste man ju kolla på Häftigt!Är ni nöjda med resultaten? Igår kollade vi på en av våra bröllopsfilmer.. snyft! Jag vill göra om det!!! Det var ju sååå kul att gifta sig! Världens bästa dag
Svar på tråden Augustilistan del 5