• Hestia

Uppdrag: BT-Malmöträff - genomfört!

Hej tjejer!
    Nu har de första kommit hem från Malmöträffen, som jag tyckte blev jättelyckad!!
    Vad tyckte ni???

• Svar på tråden Uppdrag: BT-Malmöträff - genomfört!
  • Meddelande borttaget
  • hjartat73

Jag såg ju inte att ni skrivit en ny tråd så jag får ju skriva samma sak här *ler*!

Tack allihopa för igår!

Det var jättekul att träffa Er alla!

Tårtan var bara för god jag sitter och slickar mig kring munnen fortfarande *slurp*!

Kramar

• Cecilia2

Säger detsamma....
    Mycket trevligt!

Bra intitiativ av Hestia och snällt av Ciselly att upplåta sitt fina hus (djupt imponerad!)

Och japp, hade jag inte redan haft klänningen och haft mera tid...

Och särskilt tack till Shelley för föredraget som jag verkligen gillade, smaskig tårta.

• Kirki

Tack för att du ordnade en jättetrevlig dag Henriette, tack Cicelly för din gästfrihet och tack Shelley för underbart god tårta ! Jag ska såklart beställa en när vi gifter oss i sommar ! Mycket kul och bra föredrag om bröllopstårtans historia !
    Jag har lite bilder från träffen som jag mailar till er om ni är intresserade !

• Ellte

*fniss* Vet inte VARFÖR jag gick in i denna tråden egentligen...men OJ vilka underbara smycken cherlindrea hade länkat till... Är redan påväg till Östra Hamngatan i Göteborg :D

• Gabbi77

Tack alla för en jättetrevlig söndag!

fick många bra tips.
    Hade varit kul med en träff till innan man gifter sig, men det är gått om tid, ett år till min stora dag!

• charmtroll

Jag håller med Gabbi77, en till träff innan man gifter sig hade inte varit fel. Gifter mig också nästa år, den 17 april närmare bestämt! :)

• Juli-03

Ja det var verkligen jättekul att se er alla i verkligheten! Ska bli kul att höra allt om era bröllop sen (Bina och Lotta ni är väl först ut!?)!

Smaskig mat och trevligt prat!
    Ha det bra allihop!
    Kramar Malin

• Meddelande borttaget
  • fröken andersson

Hejsan !
    Vil tacka för en trevlig eftermiddag, det var superkul att träffa alla.
    Cicelly, vilket underbart hem..avundsjuk!!
    Och tack Shelly för att du har tagit tårtorna till en helt ny nivå.

Kram Fiffi

• cicelly

Instämmer med föregående talare - verkligen jättekul att ses och skoj att så många kunde komma!

Jag fotade oxå lite och mailar bilder till de som vill ha!

Kirki - vill gärna ha dina mé! brud_cicelly@yahoo.se

• cicelly

Någon som saknar "Wedding Idea Book - Scrapbooking ideas and techniques" och/eller en amerikansk produktkatalog med bröllopsprylar?

De blev kvar hemma hos mig...

• ullis_p

Ja, det är nog mina båda två. Kommer o hämtar dem en dag i veckan när det passar dig. Säg bara när så ordnar det sig

Tack för att du nämnde det. Jag har inte ens hunnit märka det

Ullis

Svar på tråden Uppdrag: BT-Malmöträff - genomfört!