Vigselprogrammen blir inte av! :-(
Idag fick vi brev från prästen, han går på semester och återkommer den 20 juli.DÅ ska han höra av sig ang vigselövning och samtal...
Vi har ju en massa funderingar ang musiken tex, vad kan vi ha? är det ok med de önskemål vi har? kan kantorn spela dom ? kan kantorn spela det solisten ska sjunga? (kantorn är gift med prästen)
Vi gifter oss ju den 9 aug, det ger oss OK, tre veckor att fixa till vigselprogrammen..men jag hade ju världens planer på hur de skulle se ut (lika omslag som inbjudan och festprogrammen tex), en kollega till M2B har fixat jättemycket med festprogrammen, gjort varje blad i häftet såååå vackert, han skulle även hjälpa oss med vigselprogrammen...men även han har semester, han ska tom till syd afrika...*suck*
Vi kommer ju inte hinna göra dessa....
Men men...antingen struntar vi i det, eller så får vi göra en enklare variant...
Såg nån bild här inne på BT att någon gjort "rullar" och knytit band runt om...det kan ju vara en ide,OM det nu blir så att vi får panik-skriva-ut ett vigselprogram på vanligt vitt papper, men med fin text förstås (det är typ det vi klarar av)
Ååååh...attans präst...hålla på och ha semester när jag ska gifta mig`??? *fniss*