• rosalin

minnesbox

skulle vilja hitta en minnesbox (låda) som jag kan stoppa alla minnen från bröllopet i. Den måste vara minst så stor att A4-grejer går i.

Nån som vet vart jag kan hitta något sådant??

• Svar på tråden minnesbox
  • Soon to be Mrs P

Beror på hur stora krav du har på utseendet, det stora småländska varuhuset har ju en hel del olika boxar i olika storlekar. Åhlens har också mycket. Muji? Granit?

• Vårstabruden

IKEA, Lagerhaus, MIO, K-rauta, Åhlèns... egentligen överallt där det finns hemindredning!

• rosalin

Soon to be Mrs P skrev 2008-06-18 21:53:39 följande:

Beror på hur stora krav du har på utseendet, det stora småländska varuhuset har ju en hel del olika boxar i olika storlekar. Åhlens har också mycket. Muji? Granit?
    åhlens kan jag ju titta på, det har vi här i stan...
  • Piggelinlover
    rosalin skrev 2008-06-18 21:54:56 följande:
    tackar, hittade en jag gillade. Men vi har lång till ikea...
    Går den inte att beställa från nätet då??
    Ngn bekant som bor i närheten??
    (har ni gifter er lr ska ni, om ni ska så kanske ngn som kommer på bröllopet har ett IKEA i närheten och kan köpa med sig)
    Har inte semester snart?, göra en tripp till IKEA=),...e skoj...
    älskar IKEA....skulle nästan kunna bo där=)
  • rosalin

redan gifta, och börjar vilja kunna packa ner alla grejer... Jodå en tripp till ikea på semestern är ju tänkbart. Det var mest att jag ville få ordning på alla grejer innan semestern, men visst, absolut tänkbart att vänta lite

Piggelinlover skrev 2008-06-18 21:56:41 följande:
    Går den inte att beställa från nätet då??Ngn bekant som bor i närheten??(har ni gifter er lr ska ni, om ni ska så kanske ngn som kommer på bröllopet har ett IKEA i närheten och kan köpa med sig)Har inte semester snart?, göra en tripp till IKEA=),...e skoj...älskar IKEA....skulle nästan kunna bo där=)
Svar på tråden minnesbox