• Babymama

Vilken bild till tidningen?

Hjälp mig att välja en bild till tidningen. Jag har letat fram tre finalister men sen kommer jag inte längre.

Bild med slöja, utan slöja eller den svartvita. Bilderna finns i galleriet. Hjälp tack! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-24 11:14
    Nu har jag skickat in den svartvita bilden till tidningen! Tack för alla kommentarer! Mvh/Fru Johnsson :)

• Svar på tråden Vilken bild till tidningen?
  • Maja74

Den svartvita var helt underbar! :)

• joanna75

Håller med, den svartvita är lite för privat och otroligt vacker, så den tycker jag ni ska behålla för er själva. Men för tidningen tycker jag bilden med slöja passar bäst! Jättevackert foto!

• FruRålin080808

Den svartvita var jätte vacker=)Hae valt den. Vi vill verkligen att våra bilder ska bli lika vackra. GRATTIS föresten=)

• janedoe

Den svartvita! Passar alldeles utmärkt i tidningen! Intim? Snarare fantastiskt kärleksfull! Vackert med en annorlunda bild till tidningen. Alla är så lika annars ju!

• Karga81

Jag tycker den utan slöja till tidningen, den i svartvit är jätte fin men tycker man ska ta ngt traditionellt för tidningen eftersom så många ska se den. Och den utan slöja syns ju ditt ansikte bäst, ngt som stolta mormödrar och farmödrar gärna klipper ut och har på kylskåpet ett par år

• trampetroll

Den svartvita helt klart!
    Ser så mycket roligare ut att ha en personligt vacker bild i en tidning som ma lägger märke till än det vanliga klassiska

• Princess Nightingale

Den svart-vita ar sa grymt vacker! Men om ni valjer att ta en i farg ta den utan sloja annars kan det se valdigt konstigt i tidningen eftersom upplosningen inte ar sa kanon.

• Kireina

jag håller med princess nightingale...

• Kanada Hjarta Sverige

intim som i otroligt karleksfull och valdigt akta kanslor- jag skulle hellre ha den till mig sjalv och dela med nara och kara, det var sa jag menade. jag tror inte den kommer till sin ratta i tidingen.
    jag tycker det ar en otrolig kansla i bilden och valdigt mycket karlek i kroppsspraket - som tidigare namnts en canvas eller liknande, eller varfor inte tack-kort av den? gor den bilden mer speciell an en tidningsannons. Sa tycker jag.
    jag hoppas verkligen att vi far lika fina stamningsfulla bilder som denna pa var dag!

janedoe skrev 2008-06-18 20:48:34 följande:
    Den svartvita! Passar alldeles utmärkt i tidningen! Intim? Snarare fantastiskt kärleksfull! Vackert med en annorlunda bild till tidningen. Alla är så lika annars ju!
  • janedoe

Ja så sett.. ;) Men det är sådana bilder jag vill dela med mig av till hela väääärlden! Så hela väääärlden ;) kan se vilken vacker kärlek vi delar! :D

Svar på tråden Vilken bild till tidningen?