• brumme lisa

En månad idag - idéer någon?

Idag är det en månad sen vi gifte oss och min man frågade igår vad vi skulle göra idag, vi kom fram till att ekonomin inte riktigt räckte för en fin middag ute...
    Nu kommer han hem om en timma och jag har fortfarande inte kommit på nåt mysigt... borde ju göra nåt romantiskt men känner mig inte upplags för något...
    Nån som har nån trevlig idé?

• Svar på tråden En månad idag - idéer någon?
  • EnaOline

duka fint och laga något gott ihop, med ett glad rött, sen kanske ni kan avsluta det hela med en god efterrätt eller varför inte ligga i badet, tända ljus o hela baletten??

• EnaOline

glas rött ska det stå förstås.. hehe

• brumme lisa

Tack för förslag... brukar fixa mat tills han kommer hem och känner mig slö som inte gjort det idag då jag borde tänkt extra... Kanske göra en grej av mitt anti och ringa efter pizza?

• nyfiken87

välj hans favo pizza ba;) så blir han nog glad...hehe..inprovisera lite...se nån film ni båda g illar eller ligg o gosa i soffan bara ...behöve rinte va highteck för att va mysigt o minnesvärt o specielt=) de e de små sakerna i livet ( borsta tänderna innan han kommer så man e extra fräch??) vad vet ja ja ba pladra på så får du se om nått låt ok!?? hehe

• EnaOline

be dem på pizzerian forma pizzan till ett hjärta, har jobbat i pizzeria och det brukar inte kosta något extra..

Svar på tråden En månad idag - idéer någon?