• pupu90

vad händer?

Hej jag vet inte hur jag ska förklara....men jag ska försköa så gott jag kan.
    jag har ätit p-piller (cerazette) men jag har slutat med det vet inte min kille om, eller jag glömde för många gånger i rad. jag "slutade när jag hade mens eller på den först dagen och det va på morsdag" och va har fast oskyddat sex nu sedan dess speciellt förra veckan då hade vi det många gånger typ varje dag. och jag är lite nevös att jag ska vara med barn så jag har gjort ett gravtest idag men det vissade inte. hur länge ska man vänta på att göra gravtest? jag känner mig bara trött och blir iretterad på typ inget alls och sen kan jag bli glad är det någon som kan säga vad det är som håller på att hända med mig? det ömmar i mina bröstvåtor varför det? jag vill bara veta vad jag ska göra och vad det är som händer allt känns bara upp och ner. när har man ägglossning? elelr hur vet jag att jag har det? är det någon som vet vad jag ska göra eller vad det är som håller på att hända med mig? skulle vara tacksam om någon kunde hjälpa mig// pupu90

• Svar på tråden vad händer?
  • Zsarah

när skulle du haft/ska ha mens?

• MyStyle

Ägglossning har man ca 2 veckor innan mens. Troligtvis ser du inget på gravtestet förrän när du ska ha(skulle haft) mens...

• EnaOline

mne varför hade du oskyddat sex när du slutade med p piller och din kille inte visste om det?

• Ars amandi

du kan ju börja med att berätta för din kille att du inte äter piller!!

när jag slutade med mina piller så svullnade brösten och blev suuuper känsliga i ett par månader (när jag åt piller va dom så gott som helt okänsliga)

det händer massor med kroppen när man slutar med piller...

ta ett test till om nån vecka...

• Zozo

Och SKYDDA dig fram till dess....!!!!

• pupu90

tack för alla svar ni gett mig.

Svar på tråden vad händer?