• bröllopsdag

Presenter till gästerna...HJÄLP!

Jag har gjort små boxar, som ska stå på bordet bredvid deras placeringsskylt. Nu vet jag bara inte vad jag ska lägga i dom för något....Tipsa mig!!!! Hade först tänkt små godisar, men i så fall vad för något & två diabetiker i sällskapet...hmmmm....
    (Boxarna är små, max 1/2-1 dl i volymmängd)
    Skiv allt ni kommer på!!!

• Svar på tråden Presenter till gästerna...HJÄLP!
  • fru Bruhn

Vi kommer att ha gelehjärtan i presentförpackningarna.

• pallesj

Finns sockerfritt godis, nötter, doppad frukt i choklad, naturgodis, Min m2b är diabetiker men äter godis ändå

• bröllopsdag

om man tar nåt annat än godis, vad kan det vara?

• fru Bruhn

Till diabetiker så kan man lägga i dietorelle eller oxå lika som alla andra. Det är ju bara några man stoppar i.

• mika 080705

mintkulor. det ska jag ha i små påsar. du vet, såna där mariannegodisar fast kulor.

• bröllopsdag

om vi tar bort allt godis från våra ideér, finns det då något annat man kan stoppa?

• pallesj

Frukt kanske, nån liten fin sten som present till alla,

• bröllopsdag

mer materiella ting...., ös på era ideér

• Fröken förväntan

Kylskåpsmagneter i form av ord, från ett sådant där set med kylskåpspoesi. Välj några som bildar en mening som passar in på gästen och seom han/hon fattar?!

Vet inte om det var någon bra eller jättedålig idé men det får i alla fall plats i en liten låda och garanterat fritt från socker

• Kärlek ger näring åt själen

Te Kärlekste med sockerhjärtan (det lilla sockret som finns i det är inget som gör någon skillnad)

Något som är speciellt för er

En sten med visdomsord på eller ett ord som beskriver personen bäst

Svar på tråden Presenter till gästerna...HJÄLP!