• rosalin

önska er inte för få saker..

ett litet tips bara. vi önskade oss egentligen ingenting men folk ville ju veta nått ändå. Så då önskade vi oss presentkort hos fotografen och saker att göra. Det gick inte hem hos alla så då önskade vi oss bestick oxå - vi fick 6 lådor bestick! Nu var ju det ändå ok eftersom det var just bestick.

Så tar er tid och gör en ordentlig önskelista. Folk tar inte illa upp för att ni talar om vad ni önskar er, det finns de som bara vill köpa sånt de vet att ni vill ha. De andra hittar ju ändå på andra saker, oavsett om ni har en önskelista eller inte.

• Svar på tråden önska er inte för få saker..
  • stinakina

Vi har önskat oss en massa olika, i alla prisklasser
    allt från trisslott,presentkort på hundvakt till GPS...

Vi har med andra ord en lång lista....

• Garonne

Vi har önskat oss pengar till resan, men har också registrerat oss på Duka, eftersom vi vet att vissa inte vill ge bort pengar...

• bridesilly

Ett tips när man har önskelista är att se till att det finns någon att kontakta angående listan om det är något man vill köpa för att försäkra sig om att ingen annan redan köpt detsamma.

• ninnabell

vi har önskat oss precentkort på vingresor och Åhlens

• Kärlek ger näring åt själen

Vi har önskat oss presentkort på IKEA

Vi har ingen aning om vad vi önskar oss egentligen.. fast iofs det med trisslott var häftigt kanske lånar det

Hmm jag behöver iofs en stekpanna som jag har sagt till min mormor Hon tyckte inte om idéen om ikea

Svar på tråden önska er inte för få saker..