• Babymama

Bilder i morgongåva

Det har frågats en del på forumet om bilder i morgongåva så nu har jag lagt två av mina bilder i mappen "Starka bilder" i galleriet. Även en tjej i stl 44 kan se riktigt bra ut med hjälp av rätt fotograf :) Får se hur länge jag törs ha bilderna här, är inte direkt förtjust i att visa upp mig :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-13 20:56
    Har tagit bort bilderna nu, tack för alla fina kommentarer!

• Svar på tråden Bilder i morgongåva
  • AnnaochHenrik

Å, vilka fina bilder! Tack för att vi fick titta på dem!

• chamor

Det var verkligen jättefint! :)

• gustafmatilda

Åh vad fina bilder! Du har jättefin hy, mjuk, len och go! =)

• Stjärnblomma

Så fin du blev på bilderna! Får man fråga vilken fotograf du hade?

• gullolle

Så himla mina bilder, jag är så imponerad. Skulle också vilja fota mig för att ge till min blivande man. Hur gjorde du?

• Fröken Larsson

Woooow! Nu fick du mig att vilja fota mig också (stl 42-44 som hatar kameror).

• Snart fru Nilsson

WOW vad fina foton på dig! Jag ska iväg och fotas snart också, gillar det inte men blev klart inspirerad när jag såg hur bra det blev. Hoppas det blir bra för min del också

• Kärlek ger näring åt själen

Wow så fina bilder Tack för att vi fick se dem :)

• rosesarered

Jättefina och sensuella bilder, du såg väldigt vacker ut!

har själv tagit liknande bilder och fick en härlig ego-kick man blir ju så fin även om man inte tror det innan.

• T3ZZ

Du borde vara jätte nöjd! =)
    Vart tog du korten? Hur mkt kostar det, hur många kort ? =)
    Keep on going girl ;o)

• fromheretoeternity

Du är ju megaläcker!!!
    Men det är inte bara fotografens förtjänst, kom ihåg det!

Jag såg att du hade en jättefin vigselring också, vet du vilken bredd det var på den?

• misstrixie

Fina bilder och DU är jättevacker!

• Babymama

Tack för alla snälla kommentarer! Det är faktiskt så att min blivande är fotograf så han har själv tagit bilderna till sin morgongåva. Jag var inte så förtjust i tanken på att bli fotograferad men han övertalade mig :) Han ville visa mig hur han ser mig, rätt så romantiskt va? :) Men jag tror att de flesta fotografer som verkligen trivs med sitt jobb och som är lite konstnärligt lagda kan ta sådana här bilder.

Anledningen till varför jag lade upp dessa bilder här beror mycket på att man som "stor" tjej inte får känna sig som en prinsessa alla gånger fast man borde det, tack vare alla konstiga ideal. Jag har varit lite ledsen över min storlek inför bröllopet men nu känner jag mig vacker, mycket tack vare dessa bilder :)
    Åter igen, tack för alla underbara kommentarer :)

• Babymama

Fromheretoeternity: Ringen heter solvind och är 4 mm bred.

• Stjärnblomma

Ååååh så romantiskt att han ville visa hur han ser dig. Härligt också att höra att du kan ta till dig mera hur fin du egentligen är.

Svar på tråden Bilder i morgongåva