• Deliverance

Någon som har någon av dessa Schalins Ouvertyr ringar?

Hejdär allihopa.

Jag och min karl går i förlovningstankar och jag har hittat två ringar som jag tycker är väldigt fina. Eller ja, 4 ringar om man ska räkna med gubbens ringar, men just nu är jag väl mest intresserad av dom två jag hittat till mig, då dom är likadana som gubbens ringar fast utan sten. Hm, invecklat.

Nåväl, för det första, även fast det ''bara'' är en förlovning, visst kan väl jag som tjej ha en liten sten i min ring?
    Annars får ni mer än gärna rätta mig!

Jag tänkte förövrigt kolla om någon har någon av dessa ringar och har bild som jag kan få se (tänkte att dom ser annorlunda ut IRL).
    Alt. så kan ni ju tycka och tänka om dom är fina/fula!

Schalins Ouvertyr 282-43.1

www.schalins.se/uploaded_files/big_20060224100418282-43_1%20kopiera.jpg

Schalins Ouvertyr 281-55.1

www.schalins.se/uploaded_files/big_20060224100343281-55_1%20kopiera.jpg

Dom vi har tittat på till gubben är likadana fast utan stenar.

Vi har alltså endast tittat på nätet, och inte i butik. Vi ska dock göra det men just nu är jag så himla nyfiken och vill höra vad andra tycker

Tack på förhand!

• Svar på tråden Någon som har någon av dessa Schalins Ouvertyr ringar?
  • sundell2008

underbart fina.... nått liknande som jag ska ha tror jag

• jeslin

Tänkte först köpa dom ringarna, tills jag hittade en ännu finare

• matildaochniklas

superfina! klart du kan ha med en sten i!

• Tooticki

Inte alls min stil. Tycker du om dem ska du självklart välja en av dem som förlovningsring. Självklart kan du ha sten i förlovningsringen, jag har 15 st

• Ars amandi

hehe klart du kan ha sten i förlovningsringen jag har 30 st å en stor i vigselringen...

(kolla mitt galleri)

ett tipps är kanske att gå till olika guldsmeder och prova å se hur olika ringar ser ut och sen försöka hitta dom på nätet, ni kommer spara tusenlappar!

Lycka till

• Stjärnblomma

Jag har Schalins Ouvertyr 281-55.1 med sten och utan sten, bild på mitt finger finns i mitt galleri.

• Deliverance

Hej och tack för alla svar!

Har någon av er beställt ringar från internet, och kan berätta hur det gick till? för/nackdelar?

Svar på tråden Någon som har någon av dessa Schalins Ouvertyr ringar?