• junikul08

En vecka kvar..

... och massa spänning men också glädje, för min del i a f! Men NU verkar m2b ha fått någon sorts inre kris, kanske har allvaret slagit honom medan jag var bortrest i helgen, men hursomhelst så pratar han inte med mig mer än kort på direkta tilltal... och säger bara att han är "trött". Försökte förklara att det liksom inte är läge för gissningslekar utan att jag vill veta vad det är, han säger bara att han också känner pressen. Jo men den kan man ju känna tillsammans.. det känns som om det kommer bli en riktigt dålig sista vecka. Det är väl jättebra att ta tid för att gå in i sig själv- men kanske inte genom total tystnad.
    Är det någon som har liknande erfarenhet?
    Ledsen :(

• Svar på tråden En vecka kvar..
  • EnaOline

läste just det du skrev för min sambo, han menar på att han nog bara är nervös, gå ut och ät tillsammans, kanske blir lättare att prata?? lycka till!

• Hasselmus

han är nog nervös, det är en stor dag ni har framför er! Männen känner oxå av det, min man blev jätte pirrig och nervös precis innan. detta för då insåg man att allt var nära och allvar...

• junikul08

Självklart är han nervös och det är ju bra, det är mer hur det yttrar sig i så fall som är jobbigt... han har inte inlett en konversation på två kvällar.. och svarar på sin höjd med två ord om jag säger något. Och vi brukar alltid vara supergulliga och pratiga..

Svar på tråden En vecka kvar..