• EnaOline

Brukar man inte få ett grattis?

Jag har en liten fundering, dum fråga kanske? Men brukar inte de som blivit inbjudna till bröllop höra av sig och gratulera? Jag har aldrig varit med på något bröllop eller hur det går till, därav min kanske lite dumma fråga?

Ha en god kväll!

• Svar på tråden Brukar man inte få ett grattis?
  • Pumpkin

Njae, så trodde jag också att folk skulle reagera, men det är nog inte så vanligt har jag märkt.

• patti87

synd egentligen....hoppas man får ett grattis på bröllopet iallafall ;) hehe

• EnaOline

ja verkligen, jag trodde ärligt talat att man gratulerade och ringde åtminstone? hehe..

• stinakina

Tyvärr, folk har inge hyfs *fniss*

mitt kusinbarn och hans sambo, har fått inbjudan, ingen av dom har sagt så mycket som ett ord om vårt kommande bröllop, vi har träffats flera ggr, bla på en hel del födelsedagskalas, när de fyllde år såg jag tom vårt inbjudningskort ligga på deras bänk, men inte ett ord..inte ett grattis, eller ett "va kul, att ni ska gifta er"
    Osa på måndag, ska bli kul och se om de tänker komma...

• EnaOline

Den enda som har gratulerat, var mina vänninor o svärmor (av alla människor, den jag minst trodde) men de som jag verkligen trodde skulle göra det, har inte gjort det, varken svärfar, hans bror eller mormor, de som alltid har verkat mest glada för vår skull? Märkligt...

• EnaOline

alltså tärnorna visste jag att de skulle bli glada, men inte svärmor, hehe

• stinakina

ja de flesta har lyckönskat oss, tom kunder från mitt jobb som hört "rykten" kommer fram och gratulerar...det är kul!

Svar på tråden Brukar man inte få ett grattis?