• Sue Ellen

Alternativa placeringerskort

Är det någon som har tips på annorlunda placeringskort? En vän till mig hade vita snäckor på sitt bröllop på vilka hon skrivit namnen med guldtext. Känner ni till något annat man skriva namnen på istället för papper? Gärna något "naturaktigt".

• Svar på tråden Alternativa placeringerskort
  • SnuttisSessan

Stenar känns fint tycker jag :)

• Pingst09

En bit oblekt papper som man fäster i en kotte....
    Papper, visst, men ändå!

• eveluscious

Vi ska skriva på löv

• ToJ L

Jag var på ett bröllop där de hade servettringar vikta som hjärtan och namnet skrivet på hjärtat, det var fint.

• Hajime

´syrran satt och gjorde tvålar och petade ner OH-papper med namnen på till varje tvål

• Sue Ellen

Åh vilka bra tips, tusen tack. Ni som ska skriva på löv, vilka slags löv ska ni använda då? Är det inte svårt att skriva på löv utan att de går sönder?

• eveluscious

Jag ska använda löv som säljs hos floristen. Galaxyblad kallas dem Det är ett runt, ganska tjockt,tåligt blad och på dem ska jag skriva med guldpenna!

www.gamman.se/images/Blom/Blom_EmmaoAndreas02.jpg

Sue Ellen skrev 2008-06-04 11:14:17 följande:

Åh vilka bra tips, tusen tack. Ni som ska skriva på löv, vilka slags löv ska ni använda då? Är det inte svårt att skriva på löv utan att de går sönder?
  • MrsC

Sue Ellen skrev 2008-06-04 11:14:17 följande:

Min kompis använde blad från murgröna som hon skrev med silverpenna på. Mycket fint!
Svar på tråden Alternativa placeringerskort