• Långö2008

Ni som inte trycker/kopierar era festhäften själva! (Göteborg)

VArt gör ni det?? Pris??

Har nämligen kommit på att det kommer att bli ett jättejobb att kopiera ihop ett häfte själva(70 st a´14 sidor).

Hur har ni andra gjort??

• Svar på tråden Ni som inte trycker/kopierar era festhäften själva! (Göteborg)
  • Gafsan

Förra året när vi skulle göra min systers festprogram lät vi Miss Print på Molinsgatan göra det, och de var väldigt bra tyckte jag. Vi kommer att låta dem göra vårt eget också. Vad det kostade minns jag inte, men speciellt dyrt var det inte. Kanske typ 1000 kronor? Men då hade vi en sida i färg också, och sedan är ju priset väldigt beroende av hur många sidor man har... De var iallafall billigare och lättare attha att göra med än de kändare ställena inne i stan, typ Arkitektkopia och sådana.

• Långö2008
    Gafsan skrev 2008-06-03 20:45:59 följande:
    Förra året när vi skulle göra min systers festprogram lät vi Miss Print på Molinsgatan göra det, och de var väldigt bra tyckte jag. Vi kommer att låta dem göra vårt eget också. Vad det kostade minns jag inte, men speciellt dyrt var det inte. Kanske typ 1000 kronor? Men då hade vi en sida i färg också, och sedan är ju priset väldigt beroende av hur många sidor man har... De var iallafall billigare och lättare attha att göra med än de kändare ställena inne i stan, typ Arkitektkopia och sådana.
    Ja vi ska ju ha 70 program med 7 sidor(fram och baksida).

Skrev tydligen fel märkte jag nu.

Ska kolla om de har någon hemsida
  • KIKKIHOLMBLAD

Jag använder mig av Arkitektkopia.

• Sommargrönt

Varför är det så jobbigt att kopiera ihop själv? Får lite ångest nu, har jag missat något. :)

Är det inte bara att göra häftet i datorn, med kolumner i word, och så skriva ut det via vanlig skrivare? Sen binder vi ihop det med band bara...

• Långö2008
    Sommargrönt skrev 2008-06-04 13:02:01 följande:
    Varför är det så jobbigt att kopiera ihop själv? Får lite ångest nu, har jag missat något. :)Är det inte bara att göra häftet i datorn, med kolumner i word, och så skriva ut det via vanlig skrivare? Sen binder vi ihop det med band bara...
    Jo men det blir en himla massa papper och patroner beroende på mycket du ska ha.
    Vi ska ha 70 häften med 7 sidor fram och bak. DEt blir ca 490 ark papper...
Svar på tråden Ni som inte trycker/kopierar era festhäften själva! (Göteborg)