• Canta

strippa på möhippa/sven6a

Hej!

Undrar lite vad Ni här har för åsikter angående strippa på möhippan/sven6an.

För min del kan man ha det, och de hade det på min M2bs sven6a. Känner rent spontant att det kanske är en lite förlegat.

Själv har jag infat om att jag inte vill ha det. Vill inte ha någon som dansar runt mig. Hade inte kännt mig bekväm me det. Och mina vänner tycker inte heller det är något som man har längre.

Vad tycker ni här på BT?

• Svar på tråden strippa på möhippa/sven6a
  • LottaAnders

Jag skulle bli jättebesviken och stött om något sådant hände på min M2bs svensexa

• Canta

Kan ju säga att jag inte jublade, men inte sura heller....blev mer, har ni ingen bättre fantasi. Sen är det ju inte så kul me en snygg tjej som ålar sig framför ens m2b om jag ska vara helt ärlig....

Men som jag skrev så länge jag slipper ha en....så är jag glad

• LottaAnders

Absolut.
    Ingen stripp för mig heller. No way!

• rosesarered

Dethär har ju diskuterats många gånger på BT och alla har ju olika åsikter i ämnet.
    Vet inte om jag själv skulle vela ha en strippa, hellre att min m2b strippar för mig hihi

Tror inte att han skulle uppskatta en strippa på sin svensexa, har aldrig förstått dethär med "sista kvällen som singel" då man ska passa på och göra en massa galna saker..
    har varit på strippklubb en gång och då gjorde tjejerna annat än bara dansade. Det var mycket "kläm och känn" så där går min gräns iallafall.
    Det skulle inte vara okej!

• Canta

kläm och känn är ju inte så kul.

Han sa iaf att hon hade dansat 90% på golvet och hon skulle hoppa upp och sätta sig gränsle över han med benen på armstöden hade hon käat han i revbenen...hihi och han som skulle ha musik me sig hade inte det så tösen hade fått dansa utan musik...he he gottar mig lite iaf.....*fniss*

Men jag är iaf super tacksam att jag slipper

• FruHamberg

Känner som ts att det känns lite förlegat. Men skulle det hända på killens svensexa så skulle jag bara skratta åt det, jag vet att det inte skulle betyda något annat än en kul å lite fånig grej för honom. skulle det hända på min hippa så skulle jag nog inte kunna sluta skratta, eftersom det vore så otroligt oväntat samt att jag nog skulle bli generad .

• hondafreak

Osmakligt att ha det på svensexa, och jag skulle ta mycket illa vid mig, och min sambo skulle inte vilja ha det.

• furillen

hmm.. känns ju väldigt sunkigt. och inte alls så kul...
    jag skulle nog bli rätt sur på vår bestman om de hade strippa på min m2bs svensexa, och jag skulle defenitivt inte vilja ha någon strippa heller! ush, vilka stackare med de jobben. kan fan inte va så kul! så tycker jag iaf.

• JosieAdde

Töntigt, 80-taligt och tecken på bara genuint dålig smak tycker jag. Sunkigt var verkligen rätta ordet.

• anna 1976
    JosieAdde skrev 2008-06-03 21:43:39 följande:
    Töntigt, 80-taligt och tecken på bara genuint dålig smak tycker jag. Sunkigt var verkligen rätta ordet.
    Helt enig. Mycket 80-tal över det.
Svar på tråden strippa på möhippa/sven6a